Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til valg av dedikert server

Ståle

Medlem
Har nå vokst ut av serveren jeg har hos hostgator og trenger en bedre en.

Er egentlig fornøyd med hostgator, men ser jo at jeg kan få mer for pengene andre steder.

Hostgator kan tilby følgende pakke
Dual-Core 3040 Xeon
4gb ram
2x250gb hd
cpanel
og den er managed.
denne koster $279.

Pris er ikke alt, men hvis jeg finner et lignende oppsett hos en leverandør som får gode reviews til en billigere penge så flytter jeg gjerne.

Er det noen som har tips om andre hostingselskaper som dere har hørt er gode, eller som dere selv har erfaring med? Jeg trenger noe lignende som pakken over, men kan greie meg med 2gb ram og 1 harddisk. (tanken var å bruke den ene som backup)

Et annet spørsmål, hvor mye har lokasjon på datasenteret å si? Får vel trafikk primært fra US og UK.
 

Ståle

Medlem
Hostgator er sikkert bra, men jeg bruker denne, og anbefaler den, boxstandard5 på ManageMyServices | Total Care, Total Quality, Total Control

Den er managed. + på $15 mnd for cpanel.

Behøver du virkelig 4gb ram?


Har faktisk sett på den, og er vel en av en håndfull alternativ som jeg ser på akkurat nå. Eneste som jeg er litt redd for er at firmaet er litt lite? Har lest diverse poster om at mye blir gjort av en person osv. Hvordan opplever du supporten der?

Nei, som jeg skrev så holder det nok med 2gb med ram.
 

Ståle

Medlem
Etter å fått svar rimelig kjapt via support så bestemte jeg meg å bestille en server igjennom managemybox. Så får vi se hvordan dette går. :)
 

Ståle

Medlem
Hadde nok allerede bestilt brukernavn. Ikke fått serveren min enda, men det er vel grunnet helg. Folk må vel få lov til å ta fri også. :)
 
Topp