Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp - trenger printer i Tromsø ASAP

Jeg og samboer skal i morgen flytte til Oslo. Printeren min gikk med flyttelasset på lørdag. Men nå har flybillettene våre blitt ombooket og vi trenger å skrive dem ut på nytt ...

Vet at det er en del tromsøfolk her inne. Er det noen av dere som kunne tenke seg å la oss låne en PC som er koblet opp mot en printer i fem minutter så vi får printet ut et par flybilletter?

Som takk for hjelpen tilbyr vi en champagneflaske vi ikke får med oss på flyttelasset (eller, om du er avholds kan vi sikkert finne på en eller annen annen tjeneste jeg kan gjøre for deg, litt PHP eller annet stæsj - om du ikke heller vil ha kroner og øre).

Må helst ha dette i løpet av kvelden, og fint om du bor et sted det går an å komme til med buss (eller apostlenes hester) fra sentrum på ikke ALT for lang tid.

På forhånd takk.
 

picxx

Well-Known Member
E-ticket... hørt om det?
Er vel ukjent så langt nord det kanskje? :D
 
E-ticket er grei når man skal kommunisere med maskiner. Vi har så spesiell bagasje at vi må kommunisere med mennesker.

Ettersom jeg ikke fikk noen svar på dette i går kveld, finner vi en annen løsning. Nå er det bare et par timer til universitetsbiblioteket åpner, satser på at det går an å skrive det ut der.
 

Bjørn Andersen

Webmaster
bare skrive ned flightnummer og pass i innsjekking så finner jo de flighten din der, finner forsåvidt dere uten flightnummer også
 
Topp