Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hotellanbefaling i København?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei,

trenger å komme litt bort for å diskutere både det ene og det andre (særlig når MM Mediers party ble avblåst denne høsten - snufs) innen forretninger, så lurer på om noen har et godt hotell å anbefale i København?

Må ha bra og stabil (trådløs) internettforbindelse (også på rommene, orker ikke sitte i vestibylen sammen med desperate folk).

Mulighet for å leie "seminarrom" (bare til et par folk) med flipover, kanskje projektor osv.

Noen som kommer på et bra hotell i farten? Tenker på noe med standard over ungdomsherberge og Bondeheimen :)
 

Erlend

Medlem
Billig og sentralt: Hotel Nebo - Forside
Jeg bodde der for noen år siden. De har bilder på veggene, jeg tok ned ett for å se på det og tro det eller ei, bak bildet lå det 100 Euro. Gjett om det var rett på Tivoli og spise masse popcorn...
Ellers var hotellet uutholdelig varmt. Men man kan leie vifte.:rolleyes:

Greit at vodkaen er billig der, men det er da greit å huske noe tterpå også :eek:
 

flap

Medlem
Noen som kommer på et bra hotell i farten? Tenker på noe med standard over ungdomsherberge og Bondeheimen :)

The Square

Har alt du trenger og er svinbillig i forhold til det meste. At det i tillegg ligger midt i mot Rådhusplassen og Tivoli er heller ikke noen bakdel. Parkering i kjelleren, egentlig utrolig mye for pengene mtp beliggenhet og standard. Mangler dog AC hvis jeg ikke husker feil. For øvrig anbefaler jeg hotels.com eller norwegian.no for hotellbooking, var vel der jeg bestilte sist tror jeg.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Helgen vi skulle reise bort var litt for dyr i forhold til flybilletter, dermed brukte Gjerrigknarken sjøl litt tid og fant billig fly til Billund og hotell i Vejle istedenfor....

Takk for tips anyway, de er sikkert nyttige i en senere anledning.
 

pleb

Medlem
Jeg er ofte i København, og velger som regel Grand Hotel. Hyggelig betjening, OK rom, utrolig sentralt - men kanskje litt høye priser..?
 
Topp