Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hotelltjenesten.com til salgs

Coulix

Medlem
Hei

Jeg vurderer å selge to NYutviklede nettsideløsninger for hotell-booking. Sidene er nært knyttet mot hotelscombined.com sitt affiliate program. En solid aktør med veldig stabile utbetalinger i slutten av hver måned.

Separate løsninger på engelsk og norsk:
Løsningene ligger foreløpig på Hotelltjenesten.com og Hotelservant.com. Det er 2 alenestående løsninger og er bare linket sammen med flagg/lenke på hver av sidene. Så dersom bare norsk eller engelsk løsning ønskes, er det bare å definere det i budet. (Du trenger uansett bare 1 affiliatkonto hos hotelscombined.com). Den norske siden har en ny wordpress blogg som kan fjernes hvis ønsket ettersom det tross er litt arbeid å holde den aktiv.

Nødvendig vedlikehold
Det finnes 3 cron scripts som tar seg av vedlikeholdet dersom du får lov av ditt webhotell å kjøre disse på valgfri tid (2 per natt, 1 hver uke). Det eneste manuelle du skal måtte vedlikeholde med nåværende oppsett er å laste ned 2 datafeeds fra hotelscombined 1 gang i uken, og laste det opp igjennom FTP før den ukentlige cron oppgaven kjøres. (dobbelt hvis du kjøper både norsk og engelsk løsning).

Unikt innhold og ekslusive rettigheter
Løsningene er 100% unike og laget fra bunnen og opp, både layout/design og dynamisk generert innhold. Salget inkluderer ekslusive rettigheter og løsningene vil ikke bli solgt i sin helhet til andre i ettertid.

Teknisk hjelp ved kjøp
Jeg tilbyr akkurat nok teknisk hjelp til å få satt opp siden på en ny hotelscombined.com affiliatkonto (du må registrere en selv) samt overføring av filer og databaser til webhotell og oppsett av cron jobber hvis det ikke blir for mye pes iht. webhotellet. Jeg tilbyr bare hjelp på eksisterende kontoer og vil trenge tilgang for å gjøre tilpasninger, jeg vil ikke krangle med webhoteller på deres vegne om dette. Overføring av domener kan ta noe tid siden de er helt nye (husker ikke tidsfristen for øverføring hos godaddy), men jeg hjelper evt. å tilpasse løsningene hvis dere har egne domener dere vil bruke istedet før jeg overfører filer. Nåværende domener vil i tilfelle bare bli pekt mot nye til de utløper dersom de ikke ønskes.

Diverse teknisk informasjon
Løsningene er lynkjappe grunnet cron jobb som cacher databasespørringer på nattetid og gjør 3-4 sekunder om til: "Lastet siden på 0,0033 sekunder" som et eksempel. Søkeboksen er også laget fra bunnen og opp for optimal funksjonalitet og skreddersydde muligheter. jQuery UI autocomplete og datepicker er satt opp mot lokale/importerte hotell- og geografiske data for rask responstid. Den norske versjonen er 100% lokalisert og støtter ÆØÅ (f.eks. Bodø, Ålesund).

Utover dette selges løsningene "as-is" / som de er.

Jeg mener selv at sidene har mye potensial, men jeg må snart inn i ny jobb som vil ta opp mye av tiden og jeg kommer ikke til å ha ork til å seriøst bygge videre på verken markedsføring eller innhold fremover på fritiden da jeg i det siste også har fullt opp med babyansvar.

Bud og kjøp
Bud ønskes på PM eller post@hotelltjenesten.com

Alle bud over 8000,- vil bli vurdert iht. nødvendig teknisk tilpasningsarbeid som kommer i tillegg. Jeg selger f.eks. lettere til noen med nok kunnskap til å kunne sette opp det meste av siden selv med nok instrukser eller som gir meg tilgangen jeg trenger raskt slik at jeg kan få unna salget, enn en nybegynner med kanskje 2 millioner spørsmål på veien (ikke for å være slem, men jeg må vurdere verdien av salget i sin helhet og tid som går med på det). Så gjerne ta med teknisk kompetansegrad i budet. Jeg tar imot penger kontant, bank eller paypal.

Mvh.
Dag Jonny
 
Sist redigert:
Topp