Kjapp og trygg hosting for Wordpress

HTML -> Wordspress

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Ønsker kontakt med noen som er interessert i å konvertere vårt mye design over til Wordpress.

HTML/CSS er klart for implementering i Wordpress.

Hovedsaklig skal vårt nåværende innhold vises, Mystore.no - Starte nettbutikk ?

Nytt design kan sees på

***LINKER FJERNET***

Send pristilbud/estimat samt leveringstid på PM
 
Sist redigert av en moderator:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hei Yngve.

Jeg tror det ville blitt en del html-baserte innlegg (ville vært "enklest" fra et WP-theme perspektiv tror jeg).. Dere har ganske rik content som ikke blir lett å legge inn med WP's wysiwyg editor.
Er det noe problem med html eller ønsker du strukturere informasjonen utover det? Hvis det er ok med html i pages, så tror jeg at arbeidet for det meste vil bli å få i stand en header, footer og menyene.

Inkluderer arbeidet også å få funksjonalitet på plass som f.eks. "Følg oss"-knappene nederst til høyre på MyStore ?

Når jeg tenker menystrukturen i WP så er det kanskje enklest med støtte for submenyer, f.eks. på denne siden: MyStore
Det ville betydd en litt annen html-struktur og (sannsynligvis) noen tilpasninger av stylesheet. Jeg regner med at det ikke er noe problem, men tenkte bare å avklare dette først.

Ser for meg minst to page templates, men det er litt usikker med tanke på hvor mye html dere kan tenke å skrive for hver side (f.eks. kan kontakt-skjema legges inn i html, eller man kan bruke en widget)... Har du noen tanker rundt det med html-mengde? Føler det går litt mot hensikten med å legge det inn i et CMS..

Når det gjelder leveringstid så påvirkes prisen som regel av den. Du har kanskje noen datoer likevel - tenker du et par uker eller kanskje flere?
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Innholdet skal være som det er, altså er det i stor grad snakk om header - footer og wrappers.

Utover det er det tre nye maler - forside - kontakt oss og generelle undersider.

Tenker levert så snart som mulig ;)
 
Topp