...utikk?
I lyset av en tidligere tråd på webfoum om hva som var beste betalingsløsning starter vi nå en ny tråd for å unngå snakk om aktører og for å unngå religion i debatten.
I fall man skulle undersøke "opplevd service", brukervennlighet og effektivitet i checkout på en nettbutikk og da vurdere en betalingsløsning, etter endt transaksjon, hvilke spørsmål bør man da stille brukeren?
Hvordan ville du ønske å kunne gi tilbakemelding etter fullendt transaksjon i en nettbutikk?
Hvordan kan man vurdere en betalingsløsning på neutral vis? Hva definerer en "god løsning"?
I lyset av en tidligere tråd på webfoum om hva som var beste betalingsløsning starter vi nå en ny tråd for å unngå snakk om aktører og for å unngå religion i debatten.
I fall man skulle undersøke "opplevd service", brukervennlighet og effektivitet i checkout på en nettbutikk og da vurdere en betalingsløsning, etter endt transaksjon, hvilke spørsmål bør man da stille brukeren?
Hvordan ville du ønske å kunne gi tilbakemelding etter fullendt transaksjon i en nettbutikk?
Hvordan kan man vurdere en betalingsløsning på neutral vis? Hva definerer en "god løsning"?