Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er best av warriorforum og digitalpoint forumet?

Tommesen

Medlem
Hei

Mener ikke å stjele brukere fra dere, men bare lurte på en ting. Hva er best av warriorforumet og digitalpoint forumet når det kommer til IM (Internet Marketing)?. Har registrert meg på begge nå.

Takk for svar :)
 

Tonny Kluften

Administrator
DP kjenner jeg veldig godt og syns at de var bedre før, masse tull der nå, men fortsatt bra. Warriorforumet har jeg kikka på, men jeg likte meg ikke der, virket som om det var masse useriøse folk der. Men smaken er som baken og hvis du bruker et par dager på å lese masse poster på de forumene så finner du ut hva som passer deg.
 

Keanu

Geek
Mitt inntrykk av DP i det siste er at "spam"-raten er veldig høy. Det er få poster som virkelig har kvalitet over seg, og det eneste jeg bruker det til nå er å kjøpe content til DB-sider.
Kvalitetslesning får jeg heller på blogger rundt omkring.

Warriorforum kjenner jeg ikke til, så det kan jeg ikke kommentere.
 

picxx

Well-Known Member
Om en ser bort fra "eldre" tut's på de to forumene finner jeg faktisk det lille norske forumet webforumet.no bedre enn de begge, av den enkle grunn at det er minimalt med spam og man har en god del veldig erfarne brukere som besvarer dine spørsmål. :)
 

Gomlers

Member
webmasterworld har noen ganske kompetente adsensere også.. blant annet han som driver plentyoffish.com (verdens mesttjenende) - før i allefall. Jeg vet ikke om de andre forumene er så ufattelig bra.

Du skal iallefall ikke gjøre mye galt før du sier hadet på fulltid. Ingen lenker, ingen farger, ingen bilder osv.. de har meget harde retningslinjer, men endel oppegående brukere.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg synes de fleste store utenlandske har vokst fra seg selv. For det meste spam og de samme spørsmålene som går opp igjen der nå. Jeg liker WF om jeg får lov til å si det, SEOMOZ og Sphinn. Igrunn der jeg henter informasjonen min fra nå.
 

Tommesen

Medlem
webmasterworld har noen ganske kompetente adsensere også.. blant annet han som driver plentyoffish.com (verdens mesttjenende) - før i allefall. Jeg vet ikke om de andre forumene er så ufattelig bra.

Du skal iallefall ikke gjøre mye galt før du sier hadet på fulltid. Ingen lenker, ingen farger, ingen bilder osv.. de har meget harde retningslinjer, men endel oppegående brukere.

er det verdt å betale pengesummen for å bli medlem der?


Noen fler som liker sitepoint her? Registrerte meg der nettop.
 
Sist redigert:

Gomlers

Member
brukernavn har rett.

Webmasterworld er gratis. Du kan være støttemedlem hvis du vil.. får tilgang til "medlemsforumer", men de fleste gode diskusjoner foregår i åpne forum uansett tror jeg. ser sånn ut på postcount.

Det kan være litt vanskelig å se at det faktisk er gratis, husker det selv.. :)

Men som mange andre sier her.. WF er veldig bra på de fleste måter. Kompetente folk her også!
 
Topp