Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er Digital wallet hos Tradedoubler?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg fikk idag en 50-lapp ekstra hos Tradedoubler.... (Fra Tele2.)
En liten sak jeg syns er rart, er at jeg ikke har brukt tele2 sine bannere på lang tid. Jeg finner ikke registrert noen form for salg av tele2 sine produkter. I rapporten finner jeg denne 50-lappen under Digital Wallet.. ? Hva for noe er dette?
 

webpiken

Medlem
En femtilapp, hehe, ja det var litt av en bonus gitt. Tele2 tror sikkert at vi er i India.

De er jo tross alt «The company that brings you small bills» ...

Men i dette tilfellet hadde det motsatt vært bedre, ja :p
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jammen da var jeg litt mer oppdatert.. Har ikke fått den mailen jeg, og har faktisk aldri meldt meg av den slags heller. Menmen.. Takker :)
 

Keanu

Geek
Det var faktisk de første 50 kronene på min TD-konto, så nå ser set litt mer spennende ut enn "0.00". :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nå begynner jeg virkelig å lure..... jeg har IKKE mottatt noe og lurer snart på om det er noe galt med hele mitt forhold til TD.

Jeg tjener ingenting, får ikke samme avtaler som andre her inne og mottar ikke alle disse "godene" som mange andre får her....

Tror jeg må ta en tur innom TD sine kontorer og ta en skikkelig prat med dem.... Mats - her kommer det snart 100 "sinna" kilo på besøk...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå vet jo ikke jeg noe om ditt forhold med Tradedoubler, men for å få disse godene må man vel helt sikkert ha godkjent søknad i programmet det gjelder..

Ellers tenker jeg på en liten sak.. Som overskriften på hele tråden sier, som faktisk (jeg tror) bare Mads kan svare på.. Hva er Digital wallet hos Tradedoubler?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nå sjekket jeg og så at jeg faktisk ikke hadde tele 2 på min programliste så kanskje ikke så rart at jeg ikke fikk penger til nesten en halvliter øl i norge.....

Men, det var vel mere min generelle frustrasjon jeg lot få utfolde seg.....

Uansett det blir spennende å høre hva en Digital Wallet er...... umiddelbart ville jeg tenkt at dette KUN var digitale penger som man måtte bruke i TD systemet... men, er vel ikke så mange av oss som kjøper reklame gjennom TD.
Så Mats' svar blir interessant.....
 

webpiken

Medlem
For meg ser det ut som det er en post de putter ting som ikke har noen annen post det hører naturlig inn under.

For eksempel fikk jeg penger inn der for en stund siden, når et program hadde hatt trøbbel med tracking, og man fikk utbetalt en sum basert på historikk.

Og disse pengene har gått til utbetaling hos meg, så det er ikke digitale penger ihvertfall.

Kanskje ikke et veldig presist og opplysende svar, men dog :p
 

Joakim@TD

Medlem
For eksempel fikk jeg penger inn der for en stund siden, når et program hadde hatt trøbbel med tracking, og man fikk utbetalt en sum basert på historikk.

Og disse pengene har gått til utbetaling hos meg, så det er ikke digitale penger ihvertfall.

Veldig bra resonert :)

En Digital Wallet er en manuel utbetaling, dette gjøres oftest ved anledninger hvor det har vært en feil og affiliaten har rett til betaling.

Eller ved f.eks Tele2 sin utbetaling, som var en gave til alle sine affiliates for jobben de gjør for dem.
 
Topp