Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er din hobby?

PIP

Medlem
Hei!

Alle har vel en eller annen hobby? Noen litt særere enn andre sikkert men da gjerne mer spennende å høre om også. ;) Personlig så er foto min store hobby. Både det å ta bilder, manipulere bilder og samle på fotoapparater. Hva er din hobby? :)
 
Kan vel så å si kalle reiser hobbyen min, på et år er jeg på fra 5 til 10 utenlandsreiser..
 

TorsteinO

Art Director & grunder
tar også mye bilder, ellers går det med mye tid til knøttefrøkna vår, og til å fikse opp huset jeg og dama kjøpte nå i sommer/høst, men bare jeg får litt mer skikk på det viktigste på huset er planen å kjøpe meg en liten seilbåt, er jo bare ti minutters gåtur ned til brygge/marina/strand/osv her :) Også maser egentlig broren min om at jeg må komme igang med dykking igjen, noe som jo også kan være en veldig fin kombinasjon med båten og foto, også har jeg egentlig veldig lyst til å komme meg mer opp i fjellet og stå snowboard igjen, har savnet det de siste årene :/ I det hele tatt trenger jeg egentlig å få meg litt mer fritid, og en hobby til denne fritiden.
 

PIP

Medlem
Kult at det er flere hobbyfotografer her inne. ;) Egen fototråd under "Webdesign / Grafisk design / Foto"? ;p
 

Ludus

Medlem
Mine hobbyer er:

illustrasjon, skrift (både for nett og fortellinger), fjell.

Foto også, men jeg har bare en Canon G7, ikke en reflex. Jeg liker veldigt godt naturalistisk foto.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg er da så heldig å kunne få jobbe med mine hobbyer. Håndball er da en av mine store hobbyer, således er foto også en interesse jeg har hatt siden jeg drev i mørkerom i tenårene.
Om web er en hobby eller resultat av jobb er vanskelig å definere. Jeg trives i alle fall veldig godt med deg og synes det er moro.

Akkurat nå er jeg i Serbia og bedriver mine hobbyer. Fotograferer håndballspillere i EM :)
 

Beergear.no

Medlem
Fotografering, startet for 2-3 mnd siden ved å kjøpe mitt første ok kamera. Canon EOS 600D. Er blitt helt hekta! Gleder meg til det blir litt mildere ute! Hater kulde og vinter. Bruker lightroom, og prøver å lære meg Photoshop. Så da var det enda en på foto :)

Reise i Asia. Blir dessverre ikke så mye som jeg skulle ønske. Har vært i India, Thailand (Ikke vært i Pataya bare for å ha nevnt det! :), Kambodsja og Phil. Liker meg best utenfor de store turist stedene/byene. Ikke for det, gøy å gå en tur på byen i BKK eller Manila også. Men det kan man gjøre på vei til eller fra flyplassen.

Akvarium (hadde 12 stk i drift på det "verste" har nå en liten pause og har kun 1 stk akkurat nå) Terrarium, og dyr generelt.

MC. Har ikke for tiden. Solgte Harley`n i fjor for å reise til Asia :)

"Krangle" med Google :)

Data, mobil, og det meste av duppeditter som er gøy.

WF, er jo nesten blitt litt hobby det også.

Var det jeg kom på i farta.....
 
Topp