Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er domenene mine verdt?

Erlend

Medlem
Det er jo alt etter hva en kjøper ønsker å betale. Noen kan mene at domenene kun er verd registreringsavgiften, mens for en annen kan disse domenene være verdt 2000.
 

NilsF

Medlem
Ditthår.no bør i hvert fall ikke koste mer enn registreringsavgiften, da det pr. nå ikke er registrert...
 
personlig mener jeg at æøå domener er upraktiske ettersom det fortsatt er nettlesere som har problemer med særnorsketegn. så om man først skal ha æøå bør man etter min mening også sitte på for eks. ditthar.no.. som ikke høres like bra ut..
 

looper

Medlem
Sett er du frisør så er ikke ditt hår noe interessant. Og hvis en så er interessert så er .no ledig og da å foretrekke.
Nei du, som abroke er inne på så er æøå domener litt vanskelige. Jeg har solgt slike før men det gjør ofte salgene litt mer kompliserte.
Domenene dine er ikke verdt reg.avgift en gang mener jeg, men kanskje du kan bytte de mot en gratis frisyre?

Derimot kan du lage en nettside hvor folk laster opp dagens frisyre? Jadda!
 

Santo

Active Member
Papirene ble skannet inn Mandag :)
Rekner med det skal stå som opptatt ganske snart !

Men så lenge det står som ledig i Norid's WHOIS-database så er domenenavnet fortsatt ledig, og hvem hvem som helst kan registrere det foran nesen på deg nå ved å velge en rask registrar, noe du tydeligvis ikke har gjort... ;)
 

looper

Medlem
Ring registaren din asap å be de kansellere egenerklærngen din....så slipper du å sløse bort ennå mer ;)
 
Topp