Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er prisen på ett Tumblr theme? - kun programmering!

sinols

Medlem
Hei

Jeg har laget ett ganske basic theme for Tumblr som jeg ønsker og få ut fra Photoshop.

Altså, ett ferdig design som må programmeres til Tumblr.

Jeg har jobbet litt med Tumblr nå og ser ut som en relativt mye greiere platform å jobbe i enn f.eks wordpress. Har jobbet i Tumblr sin egne "customizer" og har fått til mye.

Jeg har en liten liste med diverse ting som må funke i Tumblr egne "designer" - hvor man kan endre farger etc. Basic.

Noen her som har noen tanker om Tumblr og hvor effektivt det er i dagens samfunn: Jeg mener at det ligner mye på instagram, twitter og derfor funker optimalt i dag. Mener og ha lest at det er blitt søkt om Tumblr like mye som pinterest og wordpress til sammen på google?

Mitt theme skal få sin egen nettside og support forum hvor jeg vil forbedre og endre på dette themet fremover. Dette skal da bli ett betalende theme så må funke optimalt. Flere theme kommer også på egen nettside og hos Tumblr.com/themes - mulighet for egen promotering her.

Sjekk det ut her:

https://www.behance.net/gallery/Skagen-Wordpress-theme-Themeforest/11568925


Best,
Sindre
 

sinols

Medlem
Har prøvd å google meg litt rundt men finner ingen firmaer som har spessialisert seg på denne jobben.

Noen er som kunne tenkt seg den?
 

soulmate

Medlem
Hvorfor gjør du det ikke selv?

Med mindre du ikke kan CSS/HTML, så er det relativt enkelt. Bare følg dokumentasjonen til Tumblr.
 

sinols

Medlem
Hei soulmate; Jeg har prøvd men jeg er ikke så klok på programmering. Skal lære meg det, tar tid og trenger dette oppe snart.
 

soulmate

Medlem
Hei soulmate; Jeg har prøvd men jeg er ikke så klok på programmering. Skal lære meg det, tar tid og trenger dette oppe snart.

Hvis du er villig til å betale er det fullt mulig å bruke en freelancer. For eksempel freelancer.com eller finn.no/småjobber. Tumblrs template-engine er ikke så vanskelig å forstå seg på hvis du har tid til å lære deg det. Tok en liten titt på det og det virker ganske straight forward og svært enkelt.
 

soulmate

Medlem
Har en som er interessert men kan ikke før neste uke.
Noen andre som kunne tenkt seg å hjelpe?

Jeg prøver å sette meg litt inn i html/css samt få alt responsive men er virkelig avansert for en som liker seg mest på design fronten.

Ny link:
https://www.behance.net/gallery/Skagen-Tumblr-Theme/15149223

Skjønner at du kanskje ikke har tid eller motivasjon til å begynne å lære dette på minuttet, men langsiktig kommer du bedre ut ved å lære deg HTML/CSS. Begyn med foreksempel Bootstrap og bare prøv deg frem! Responsivt er faktisk veldig lett. Det er snakk om et par enkle linjer ekstra for å få deg slik du vil. Har drevet med dette siden jeg var 14 og er nå 18, så er nok ganske enkelt for meg å si, men akkurat HTML/CSS kan alle lære. Skulle gjerne gjort det, men skole og jobb hver dag er dessverre for mye arbeid allerede. Lykke til, fint design har du i alle fall fått til!
 
Sist redigert:
Topp