Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

Bjørn

Domenespekulant
Lenge siden jeg har regga noe nå, men måtte sikre meg fire små godbiter i går kveld (synes jeg nå selv):
* AvisGuiden.no: Hadde allerede avisguide.no, men synes personlig at AvisGuiden høres enda bedre ut. Planen er å utvikle en oversikt over "alle" online aviser.
*BladGuiden.no: Her blir det self. en oversikt over magasiner med gode rabatter (TD).
* MoteLøve.no: Mote er jo svært populært online da, og "moteløve" er et velkjent uttrykk. Kan bli en bra moteblogg eller webside.
* SlankeBloggen.no: Blir vel en blogg om slanking hehe..
 

Bjørn

Domenespekulant
Er det noe spesiell grunn til at du valgte akkurat 064 og 095, annet enn at de var ledige, holkapolka?
 

OldHP

Medlem
Er det noe spesiell grunn til at du valgte akkurat 064 og 095, annet enn at de var ledige, holkapolka?

Søkte fra 000 til 099 og fant de 2 ledige, var en del .name som var ledige.. Vet du om de er verdt noe? Hadde håpet på 5k klassen men sedo gav en elendig pris.
 

Bjørn

Domenespekulant
Random nummer med .mobi, .name og lignende har nok svært liten verdi i utgangspunktet.. men vet aldri om rett kjøper dukker opp... hold deg til .com og de kjente for størst sjanse for å tjene noe..
 

Bjørn

Domenespekulant
Forøvrig så er ikke den automatiske prisantydningen til Sedo noe særlig å ta hensyn til. Den er like håpløs som alle slike tjenester.
 
Topp