Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva gjør du med en glimrende plan?

Ingenting

Medlem
Hei!

Jeg har en glimrende plan for en nettside som kommer til å fungere veldig godt i Norge. Jeg har vanskelig for å snakke med noen om denne ideen, fordi jeg er redd for at noen skal ta den ifra meg. Så derfor har jeg lyst til å bygge opp nettsiden alene. Men hva gjør jeg når jeg ikke har peiling på hvordan jeg skal greie og kode og programmere for å få dette til å fungere ? Hva gjør man når man får slike gode ideer ?
 

typisk

Utvikler
Om du bruker et oppegående byrå med kontrakt og ikke Niclas (16) er det ingen fare. Det handler om gjensidig tillit, og om du skal låse ideèn via NDA er det bare ekstra mas og få gidder å ha deg som kunde.
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Hvis ideen er så enkel at den kan stjeles er det garantert noen som allerede har forsøkt dette.

Tror det viktige er å ha tillit til den du skal handle med, og ikke gå rundt med tanken om at noen skal stjele ideen. For den sannsynligheten er veldig liten.
De fleste har allerede sin greie de driver med og det skal nok mer til å hoppe vekk fra en kjernevirksomhet til fordel for en ide som dukker opp på bordet fra en kunde.

Lykke til med ideen!
 
Topp