Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva mangler jeg? :-)

Son

New Member
Logoen / headeren sa meg ikke så veldig mye om hva du gjør, hadde det ikke vært for det ene bildet på forsiden så hadde jeg ikke skjønt at dette hadde noe med trening å gjøre.
Synes siden var veldig mørk.

Dette er mine meninger da :)
 

looper

Medlem
Fikk litt ass. til en tatoveringssjappe. Ser at det er PT tjenestene du oensker aa selge? Hadde nok gaatt for noe litt friskere. Sammen med en litt mer "ryddig" side.
 

pleb

Medlem
Prøver du å lage en informasjonsside om deg selv; helt OK. Prøver du å selge PT-timer eller produkter på nettsiden; ikke veldig bra.

Jeg skal innrømme at jeg ikke helt ser formålet med siden.

Jeg savner (og du mangler...) en stor "Kjøp nå!"/"Kontakt meg!"-knapp som fanger blikket til folk. Det har mye å si.
 

Bjørnar

Gründer
La et produkt i handlekurven. Men et lite problem, var at jeg ikke kunne finne igjen handlekurven og gå til betaling?

Ellers er det mye sort, tungt å lese i lengden - så det er forbedringspotensiale på lesbarhet og luft.

Det starter med litt info om deg, så hva du tilbyr - og så en nettbutikk.

Som pleb sier - det må komme klarere frem hva du egentlig vil, og i hvilken rekkefølge du vil det. :)

Lykke til!
 

hvaer

Medlem
Fytterakkern for en deprimerende side. Jeg vurderer for tiden å finne en PT, og siden din gikk jeg fort ut fra, fordi det er mørkt og trist. Det er mulig du ønsker at kun skal få kunder med god psyke, men for meg hvor psyken ikke er den beste, så føler jeg at blir nedbrutt før jeg skal begynne å lese.

Det er særs få nisjer som selger særlig bra som svarte og dystre. Selge PT-tjenester er ikke en av dem.
 

hansson

Langveisfarende
Domenet obsessed kombinert med dette med fitness gir meg assosiasjoner til spiseforstyrrelser og psykologiske problemer knyttet til kropp/mat/helse. Fotoene av deg er jo egentlig bra, men de er behandlet med så mye kontrast og effekter at de gir assosiasjoner til tatoosjappe (som nevnt), selvskading, deviantart, goth og hele den pakka der. Ikke bra for deg som faktisk står for noe som burde være sunt og helsefremmende. Akkurat her ville jeg valgt et helt hvitt/lyst theme og lyse og hyggelige bilder. Boksebildet er badass og alt det der, men det virker bare avskrekkende på folk som kanskje har litt dårlig selvtillit på dette med trening, og som søker en personlig trener som er forståelsesfull og positivt motiverende.
 

n0stra

Medlem
Heisan. For det første, her inne vil erfarne folk fokusere på det som bør og kan forbedres i deres øyne. Dette da man lærer lite av å fokusere på det som er bra - det er jo tross alt ikke det man ønsker å gjøre noe med :)

Når det er sagt. Jeg er helt enig med fargevalg. Trening handler om livsglede, energi, fremgang og å forbedre seg selv. Jeg ville valgt hvit eller en veldig lys bakgrunn med grønt/lys-blått alternativt grått som hovedfarge ellers. Samt sort og grå tekst. Disse fargene er kjent for å symbolisere det overnevnte og vil gi en langt friskere effekt. Det er en god grunn til at treningssentre benytter disse fargene tungt i sin markedsføring og profiler.

Jeg ville kanskje også tonet ned logoen noe, alternativt brukt den som vannmerke i bakgrunnen. Det er fint med merkevarebygging - men verdiene du ønsker å selge er viktigere. Og disse vil du få frem i langt større grad ved å benytte lyse bilder som viser deg selv og/eller personer som trener og står på i naturilge omgivelser. Personer som presser seg, men også i svetten og strevet viser glede og begeistring. Dette kombinert med korte tekster som forteller hva du ønsker å kommunisere.

Jeg ville kjørt en tredeling. En tynn stripe øverst med logoen enten midtstilt eller til venstre. Dernest en ganske bred boks med tekst og bilder. Enten statisk eller jeg tror jeg ville kjørt 3-5 slides der. Ikke noe flashgreier, helt enkle overganger med søkbar tekst. Deretter ville jeg under hatt en boks som jeg delte i tre kolonner, en for å selge deg selv litt med en "les mer" eller tilsvarende, en kontaktboks (navn, telefon, epost og kort melding) og en som går på hva PT innebærer. På førstesiden bør også din epost og telefon ligge.

Hvorfor? Fordi folk flest er late, og jo lengre inn i siden de må manøvrere seg for å finne ut noe interessant jo større sannsynlighet for at de forsvinner. De vil gjerne ha det viktigste som er hva, hvorfor og hvordan presentert på førstesiden. Så kan de om de blir interessert gå nærmere inn i materien.
 
Topp