Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva med og sende "reklame" med e-post?

sammy

Medlem
Hva er den beste strategien for og sende "reklame" med e-post?
Jeg har endel adresser som jeg tror kan være potensielle kunder. Hva er den beste strategien for og gjøre dem oppmerksomme på produktet?


Vennlig hilsen
sammy
 

OldHP

Medlem
Hei

Jeg vet ikke mye om dette men noe har jeg fått med meg:

1. Om disse email adressene ikke er hentet fra dine egen nettside eller relateres i samme emne som det du skal reklamere til ansees det som spam og gjør at du kan bli straffet.

2. Husk å sende email reklamene flere ganger da det som oftest tar 7 utsendelser av reklame før kundene kjøper produktet.

3. Om du har en gratis nettside uten annonser eller produkter har jeg fått høre av forbrukerrådet at det ikke går under spam definisjonen selv om du skulle hatt ikke optin email adresser.

4. Husk å ha en mulighet til å fjerne seg selv fra listen eller ansees det som spam.

5. Husk når du sender at du ikke har tydelig reklame annonser da spam filtre ofte videresender slike email reklamer til søppel mail eller spam foldere.
 

picxx

Well-Known Member
Hva er den beste strategien for og sende "reklame" med e-post?
Jeg har endel adresser som jeg tror kan være potensielle kunder. Hva er den beste strategien for og gjøre dem oppmerksomme på produktet?


Vennlig hilsen
sammy

Den beste strategien er å lage seg en double opt-in e-post liste du sender ut relevante tilbud til.
"Du har en del adresser"?
Hvilke adresser er dette, hvordan er de samlet inn?
Hvis dette er vilkårlige adresser du har funnet rundt omkring på nett kan du ikke bruke disse til noe som helst.
Er det firmaadresser kan du jo sende ut "reklame", men akkurat strategien får andre svare deg på.
 

sammy

Medlem
Jeg har nokk forklat meg litt feil her.
Når jeg sa reklame, så mente jeg reklame for MITT EGET girma. som vedlegg til e-post
 

picxx

Well-Known Member
Ja, spiller ingen rolle hvilken reklame det er.
Om det er for ditt eget firma, onkel Hans sitt bilopphuggeri eller for kondomeriet spiller null trille.
 
Topp