Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva skal jeg gjøre med all plassen?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hallais Sjalabais Godtfolk :)

Nå har jeg ett lite spørsmål til absolutt alle sammen som måtte lese dette spørsmålet, og det er rett og slett hva i all verden jeg skal hive inn på all den ledige plassen på Itbloggen.info?

Her er det jo sinnsykt med plass nedover langs sidene, og her er jeg egentlig bare nødt til og plassere litt ting og tang.
RSS-feeds skal jeg legge til, men allikevel vil det jo være helt sinnsykt med ledig plass.

Noen som kanskje har noen geniale tips til hva jeg kan plassere der inne?
 

picxx

Well-Known Member
Annonsering, tekst med nøkkelord, linker/annonsering til egne sider, rss feed kan du legge inn om du har egne sider du kan hente fra, linker/linkbytte, trafikkbytte om du har kunnskap om hvordan du gjør det, chicklets etc. Bare fantasien som setter grenser, men jeg ville ikke lagt inn rss feed om jeg var deg....det betyr at du linker ut til steder som ikke er dine. (Det kan jo bedre brukervennligheten på siden, men mest sannsynlig vil det bety at du mister brukere via disse linkene).
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, det meste du skriver her er jo ok, men en liten ting jeg har tenkt... Er det ikke dumt med for mye reklame / annonser?

Linkbytte er så absolutt aktuelt. Men hva i all verden skal jeg med chicklets? Er ikke det sånne små ikoner? Hva kan jeg bruke dem til på siden? :eek:
 

picxx

Well-Known Member
All reklame trenger ikke være prangende "in youre face" banners. Tenk litt "out of the box" og ta deg tid til å sette opp noen annonser ved hjelp av dyplenking så har du plutselig ikke bare annonser, men også ekstra content på siden din.

Chicklets er ikoner ja. Det er ikoner man kan trykke på for å legge til siden man er på til en social bookmarking side. Det er jo det samme som at du skaffer deg ekstra trafikk ved å la dine brukere bokmerke deg, men om du ikke liker dem, er det jo bare å la være...det er tross alt din side :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nei vet du hva.. :eek: Ikke (pip) om jeg vil ha besøkende på MIN side. :p hehe..
Neida... Jeg visste hva Chicklets var, men jeg var bare usikker på hva jeg kunne bruke dem til...
Jeg skal forsøke og se hva jeg klarer å lage til med noe greier.. Tusen takk for tipsene hvertfall ;)
Det er mulig jeg legger inn en liten tråd her i forumet om linkbytte litt senere i dag :)
 
Topp