Har ikke bestilt enda, og fristen er 1. november.. Men vet ikke hva jeg skal skrive. Noen forslag?
J Jazz Medlem 13 Okt 2011 #1 Har ikke bestilt enda, og fristen er 1. november.. Men vet ikke hva jeg skal skrive. Noen forslag?
TorsteinO Art Director & grunder 13 Okt 2011 #7 "i det andre hullet? er du gæærn? det kan bli unger av det"
kspoosh Sjømann, morgenfugl, nerd 14 Okt 2011 #9 "Jeg lider av klaustrofobi! Jeg tåler ikke å se pils innestengt på en flaske" =)
M Mortenxx Medlem 14 Okt 2011 #10 Prøv å google "russekort motto" eller lignende uttrykk? Eksempel på søketreff: russekort tidligere motto Dette kan bidra til at du klarer å peile inn omtrent hva du liker, og utelukke hva du ikke liker av mottoer.
Prøv å google "russekort motto" eller lignende uttrykk? Eksempel på søketreff: russekort tidligere motto Dette kan bidra til at du klarer å peile inn omtrent hva du liker, og utelukke hva du ikke liker av mottoer.
Andreas Hatlem Aktiv 14 Okt 2011 #12 "Er du en jente over 16? Ta kontakt! Under 16 eller gutt? Gi kortet tilbake"