Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva slags domene?

chrisern

Medlem
Men jeg tenker, våre vps`er er basert på gaming plattform og hardware. vil ikke da noe med spill navn fortsatt være relevant??
 

chrisern

Medlem
Vis vi da skal velge vpshotell.no, så burde vi kanskje også endre på navnet på selve siden, fra spillhost til noe annet. vpshotell som navn blir kanskje litt rart??
 

chrisern

Medlem
Hehe ja du sier noe der. Men jeg tror egentlig hosting er dårlig business har jeg merka. Men det kommer jo stadig nye aktører som klarer seg ganske bra etterhvert. Hva er det egentlig som skal til for å få det suksess fullt.
 

Stoppet

Banned
Hva er det egentlig som skal til for å få det suksess fullt.

Slik jeg leser innleggene dine her på forumet, så må svaret på dette bli: Sett deg på skolebenken og ta deg en utdannelse innen fagfeltet.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Nei, ikke bruk noe med bindestrek. Tenk hver gang du skal si domenet til noe så må du alltid huske å legge til "med bindestrek mellom vps og hosting".

Å finne et godt domene er ikke bare og bare, har dessverre ikke noen gode tips. Men lykke til :)

Bindestrek har ikke noe å si - hvor mye ønsker du annonsere offline? Hvor mange telefoner får du der du må forklare domenenavnet? Folk finner jo telefonnr en plass der det som regel allerede er en href?
Det sagt så er vpshotell fint det.
 

chrisern

Medlem
Jeg tror at hele prosjektet er god læring.

Takk. bra noen er positive her inne ;) ja jeg ser på alt som læring. men når jeg spør om ting her inne eller på andre forum så får jeg bare negative tilbakemeldinger. Hadde jeg for eks gått på it skole da og spurt om noe her inne, så hadde jeg vell bare fått til svar: følg bedre med i timen. latterlig.

Men tusen takk pong for positiv tilbakemelding
 
Topp