Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva slags script bruker disse?

Jan W.

Medlem
Et hvilket som helst CMS kune vel klare denne jobben. Wordpress med det riktige themet kanskje?
Det høres ut som det er designet du er ute etter, i så fall finnes det garantert noe som ligner til WP ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Om Wordpress klarer det kommer an på hvordan medlemssidene er bygd opp. Går det med Wordpress så snakker vi nok minimum tre ukers jobbing med å sette opp en kopi av et slikt nettsted. Og lurer du på pris for å sette opp noe slikt så minimum 50-60000. Ikke mer fordi all design er ferdig. Og da må du finne noen som ikke bryr seg om at design er copyrighted.
 

allegretto

Medlem
Nå kjenner jeg ikke til hvilke komponenter som er tilgjengelig for WP. Men om du er ute etter en open source løsning for et fullverdig community kan CommunityBuilder+Joomla+CBSubs være en god løsning.

Er enig med Tonny, pris for et slikt oppsett er minimum 50-60k .. eller gjerne tett oppunder 100k
 

Harlem

Medlem
Ok. Takker for svar. Jeg er først og fremst ute etter script typen av siden. Design er uvesentlig. Jeg har selv logget meg inn på siden som medlem og man får sin egen medlemside, kan snakke med andre, adde andre, osv.. Litt type facebook, nettby, biip osv.

Er litt grønn her, men har et konsept liggende som ligner dette. Men trenger websiden, scriptet osv.. Wordpress innstall og design av layout er lugnt da jeg har dette billig i USA.
Men det er mer "innholdet" jeg er ute etter..

Noen som har noen bra programerere å annbefale?

Thanks
//Ove Harlem
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Slutt å si at du trenger scriptet.. du trenger koder.. ;)

kjenner forresten en utrolig dyktig koder som jobber for et stort firma som tar litt over 1150 pr. time..

Har du råd har du mulighet.. ;)

Dette blir fort dyrt da, med tanke på størrelsen av dette..

Jeg vil tippe rundt en 70-80K's...

/S
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hvis man ikke har behov for all verdens funksjonalitet, så kan jo wordpressMU med en modifisert utgave av Buddypress være et kjapt og enkelt alternativ.
 

Harlem

Medlem
Takk for flere svar.. Konklusjonen blir som jeg tenkte at dette må kodes spesiellt for meg. Da får jeg ta runden i inn og utland for å finne en som kan kode til riktig pris.

:)
 

Harlem

Medlem
Det er så sant! Kvalitet er like viktig som pris. Men betale overpris i Norge som vi ofte må på slike oppdrag. Da sier det seg selv at jeg sjekker også med utlandet.

Men om noen kan faktisk gi meg et tilbud på en slik jobb så er jeg taknemlig for det.
men noen 1000 lapp + MVA priser kan man stort sett bare glemme. :)

Ide og konsept ligger klart på tegnebrettet mitt. Så da er det bare å finne dem som kan gjøre jobben! :)
 

Harlem

Medlem
Vell hvis du vil gi bort mer penger enn nødvendig bare fordi at du skal liksom støtte den norske forretnings modellen, ja da er det ditt valg. Det er mange år siden jeg sist godtok norske priser, bare fordi det skulle være sånn! Spør du ikke så får du ikke svar. :)
 
Topp