Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva synes dere om den siste nettsiden jeg har laget?

Jeg har laget en nettside og logo for to damer som ønsker å inspirere andre til å dra mer på tur :) Konseptet deres heter Turkick, og siden skulle ha artikler fra turene deres (skrevet av dem selv), bilder, video, blogg etc.

Her er siden:
Turkick

Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger!
 

spikre

peterhamre.no
Det ser ut som du har kjøpt en kjedelig design, og fjernet en del funksjoner. Igjen sitter du med et lite inspirerende design. Heldigvis er bildene flotte - det hjelper. Dessverre finner jeg ikke noe positivt å skryte av mtp designet.

Edit: Iflg nettsiden din har du også levert OverOslo. Det er en flott nettside! Den er så enkel det er mulig å få den - men det "lever" likevel. Det er en flott logo, god struktur, behagelige farger, sommer-feeling og ingen dumme "fancy" funksjoner.
 
Sist redigert:
Det ser ut som du har kjøpt en kjedelig design, og fjernet en del funksjoner. Igjen sitter du med et lite inspirerende design. Heldigvis er bildene flotte - det hjelper. Dessverre finner jeg ikke noe positivt å skryte av mtp designet.

Edit: Iflg nettsiden din har du også levert OverOslo. Det er en flott nettside! Den er så enkel det er mulig å få den - men det "lever" likevel. Det er en flott logo, god struktur, behagelige farger, sommer-feeling og ingen dumme "fancy" funksjoner.

Hvilke funksjoner mener du er dumme"fancy" på Turkick siden?

Jeg baserer alle nettsidene jeg lager på Joomlatemplates. Overhodet ikke noe jeg legger skjul på. :)

Takk for tilbakemeldingen!
 

selbekk

Medlem
Kanskje 'levert av' er en bedre ting å skrive?

Og hvem bruker Joomla these days?

Fin side, kodemessig så den veldig rotete ut
 
Topp