Kjapp og trygg hosting for Wordpress

hva synes dere om meglerkontakt.no sitt design?

peterandrej

pensjonert moderator
Helt greit det der. Hverken revolusjonerende eller dårlig. Designeren har gjort en bra jobb, selv om jeg ser at det mangler litt luft her og der, men dette er sikkert ikke den ferdige siden - så sånne små ting blir sikker fikset.
 

tyr897

Medlem
Tja. Jeg likte det ikke

Logoen er forsåvidt grei nok, selv om jeg føler størrelsesforholdet mellom tekst og symbol er litt feil. Den svarte teksten har dog for lav kontrast mot den grønne bakgrunnen.

Syns heller ikke noe særlig om den grønnrutete bakgrunnen øverst, ihvertfall ikke slik den er brukt her. "Registrer deg" knappen ser litt malplassert ut, det eneste som ser "web 2.0ish" ut på hele designet.

Logg inn biten har kanskje litt for lys farge på "brukernavn" når den ikke er aktiv. Burde også sørge for at både brukernavn og stjernene forsvinner når man fokuserer feltet.

Menyfonten ser "feil" ut for meg. Det skurrer mot de andre størrelsene/fontene brukt (logo, brødtekst).

Det ser i det hele tatt ganske tomt ut så snart man kommer under headeren. Hva er det som egentlig skal være der?

Ble veldig krasst det her, men syns det ser veldig lite profesjonelt ut. Og jeg tror ikke man kommer særlig langt innen den bransjen der uten å i det minste fremstå som proff. Jeg hadde skrapet det og startet på nytt. På den positive siden er illustrasjons/header bildet veldig kult.
 

sKrud

Meget sliten student
Må bare hive meg på her.. Menyen bør utbedres, er ingen mellomrom til venstre.. Er også endel kontrast feil.. Noe jeg også la merke til er at du har en kjempe glipp i headern din, kun for å få plass til "registrer deg!". Det blir litt for dumt..

Du bør jobbe litt mer å få siden mer gjennomført.. Men du har helt klart et godt utgangspunkt..

-morten
 
Topp