Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva syns dere?

Svendsen

Medlem
Bare et kjapt spørsmål, ikke for å være spydig: Men slik jeg skjønner det er dette en side for å hjelpe de som har div problemer. Ville ikke det da lønnet seg med en friskere/lysere layout?

Nå er det slik det heller mot at man blir depresiv av fargene for å ta det litt ut av sammenhengen. Bare en tanke.
 

OldHP

Medlem
hmm

Takk for at du er ærlig, siden er grå fordi det er et "grått" tema. Tenkte at det på en måte ikke hadde passet med lyse farger. Siden hjelper vel ikke stort mye annet enn at man kan oppdage visse symtpomer på en selv eller andre og da gå til en lege.
 
Hadde jeg kommet over denne siden av meg selv hadde jeg antaglivis sjekket om støsplet til skjermen satt riktig, mye bra content på siden men farger gir meg litt lyst til å gjemme meg i mørket å isolere meg fra omverdenen å få problemer :p
 

Alf

Medlem
Helsevesenet benytter mye grønne pastellfarger. Ikke uten grunn da fargen har en beroligende effekt på pasientene.
 

PIP

Medlem
Men jeg tror jeg fortsetter med gråfargen.

Man kan velge å lytte til de tilbakemeldingene man får, eller man kan gi blanke f... og bare følge sitt eget hode. I dette tilfellet synes jeg personlig at du har mye å tjene på å lytte. Farger har en ubevisst påvirkning på brukeren, og både blått og grønt vil ha en positiv effekt på leseren. Siden slik den framstår nå, er både trist og kjedlig - og inviterer hverken til å lese eller komme tilbake. Ikke en fargeklatt, ikke ett lyspunkt. Ut fra mitt hode, så har du bomma.
 

Tonny Kluften

Administrator
Det kan være fint å stå på sitt innimellom, men ikke alltid regn med at andre liker det. Grått betyr sikkert noe for deg, men ikke regn med at det har samme effekt på andre. Den sida har vært svart/hvit i flere år nå. Kill your darlings mann.

Tror også at et slikt nettsted bør ha masse oppdatert stoff for at det skal være interessant for mennesker i en vanskelig situasjon.

Jeg forstår ikke helt hensikten med siden bortsett fra at du er interessert i det du skriver om.
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Hm

Kan jo ikke lage et sirkus ut av tørrt lesestoff. Hensikten er å få trafikk, for så legge til reklame. Tror det blir mer og mer populært med psykisk helse fremover.
 

Knut

Medlem
Kan jo ikke lage et sirkus ut av tørrt lesestoff
Jo, det er en måte å ikke gjøre det så "tørt" på det.

Hensikten er å få trafikk, for så legge til reklame.
Derfor bør du ha en side som en fristende å komme til. Ingen gidder besøke en side som er "tørr" og kjedelig.

Tror det blir mer og mer populært med psykisk helse fremover.
Helt enig, og derfor bør du være oppdatert og ha en side som frister og som de besøkende husker som noe positivt og bra. :)
 

eightworx

Art Director
Jeg se ikke med engang noe problem med at siden er sort/hivtt mer eller mindre. Men du bør likevell uansett hvilke fager du bruke, sette opp siden din på en riktig måte.

Menyen til høyre er alt-for trykket sammen, ett kraftig løft i padding her ville hjulpet på brukernnligheten.

Tittel på siden kan være en god ting og ha, er bare "Untitled Document" som kommer frem nå ;)

Var jeg deg ville jeg laget selve headeren på nytt, tenk på typografi denne gangen. Lag logoen for seg selv og bruk litt tid på denne slik den ikke forsvinner i en masse (Noe som er faren ved å kun bruke sort\hvitt slik du gjør) deretter lag en header under som framstiller disse punktene du går igjennom.

Lykke til!
 

selbekk

Medlem
no offense, men jeg fikk psykiske lidelser av den siden. :p

Største lovbrudd:
- Validerer ikke XHTML transitional
- Er basert på TABLE layouts??? Hvem bruker dette lenger?
- CSS-en din ligger i filen, og har helt ulogiske klassenavn
- veldig rotete kode generelt.
- siden har ikke farger
- banneren er altfor rotete
- jeg ble oppriktig i et dårlig humør av å se på den siden.

Sorry, av og til trenger man bare litt ærlighet.
 
Topp