Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva syns dere?

zapotek

Medlem
Engelsken er dårlig ja. Tror ikke det er noe problem å bruke Nesles logo på den måten enn så lenge han faktisk selger deres produkt.
 

hohohoo

Medlem
Har aldri skjønt poenget med eller hatt lyst på iskaffe,,, og er litt i tvil om hva som er målet med siden også. Jeg antar formålet er: 1 at folk som har lyst på iskaffe skal få en oppskrift, 2, og mest viktig, kjøpe ingrediensene.

Om det er formålet, så er det bare å begynne kutte. Tar det på norsk: Lyst på iskaffe?: Slik gjør du det. Dette trenger du ->trykk her.

Er for lite stoff ellers til at det blir interessant, og for mye til at man kjøper noe. Enten må du drive folkeopplysning, eller så må du selge :)

Blir veldig søkt å henvise til global oppvarming.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Engelsken er dårlig ja. Tror ikke det er noe problem å bruke Nesles logo på den måten enn så lenge han faktisk selger deres produkt.

Nå skal ikke jeg starte et nytt tema, og ikke skal jeg drive flisespikkeri heller, men det du sier er jo ikke nødvendigvis riktig. Nestle kan ha gode grunner for å ikke la sitt merkenavn være fremtredende på en slik side, som kanskje ikke er i tråd med deres ønsker om hvordan deres logo skal brukes. Dertil kommer at siden ikke på noen måte fremstår som profesjonell, som jo kan være ødeleggende for Nestle som merkevare dersom noen forveksler denne siden med Nestles egne sider.

Jeg ville iallfall spurt om lov før jeg brukte logoen på en slik fremtredende måte, men jeg ser jo at sjansen for at trådstarter her får en smekk på fingrene fra Nestle er heller liten.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Retten til bruk av logoene er forbeholdt Nestlé såklart, mens produkt-bildet kan de ikke nekte deg (med mindre de tok bildet av produktet). Men.. hm - er det greekinternetmarket.com som står på tvers over bildet?
Jeg hadde tatt et eget bilde og brukt det som grunnlag heller.
 

Travellingman

Nettgrunder
Har aldri skjønt poenget med eller hatt lyst på iskaffe,,, og er litt i tvil om hva som er målet med siden også. Jeg antar formålet er: 1 at folk som har lyst på iskaffe skal få en oppskrift, 2, og mest viktig, kjøpe ingrediensene.

Om det er formålet, så er det bare å begynne kutte. Tar det på norsk: Lyst på iskaffe?: Slik gjør du det. Dette trenger du ->trykk her.

Er for lite stoff ellers til at det blir interessant, og for mye til at man kjøper noe. Enten må du drive folkeopplysning, eller så må du selge :)

Blir veldig søkt å henvise til global oppvarming.

Har tydeligvis ikke vært i varmere strøk du da? ;) Eller kanskje du ikke liker kaffe?
Uansett så er det en meget god og oppkvikkende drikke spør du meg...
 

bbirkenes

New Member
Banneret øverst er bra. Du kan gjerne fremheve "Order yours today" mer slik at jeg skjønner at det er snakk om å selge noe.

Generelt savner jeg mer nyanser. Det er ingenting som skiller seg ut. Bruk enten mer farger eller andre effekter for å få det viktige til å skille seg ut. All tekst er svart - kun bildene har farger. Det gjør at alt flyter inn i hverandre og jeg må lese alt nedover for å få med meg budskapet. Og det gidder jeg sannsynligvis ikke.

Ellers er jeg enig i de andre kommentarene som er gitt mtp engelsken, global oppvarming, bildebruk etc.
 
Topp