Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva tenkte de på?

Øie

Medlem
Etter å ha sett gjennom listene over domener som har blitt ledige i det siste fikk jeg lyst til å dele mine tanker rundt noen av dem. Hadde vært moro med en tråd dedikert til de håpløse forretningsidéene der ute. Nesten utrolig at alle disse faktisk har vært registrert, men det har de altså. Jeg starter i hvert fall så godt jeg kan:

Nippletwister.net. - hvem ville vel ikke kjøpt en elektrisk blodpuppmaskin hvis den kom på markedet? Petter Smart kan pakke snippesken, nå er det nye tider. Jeg ser for meg slagordet på nettbutikken: “Twist your nipples now for only 10 $! Free Shipping worldwide”

Oterhals.net - så vedkommende for seg å skyte stakkars otere, kutte bort hodet og underkroppen for så å selge delikatessen oterhals via nettet?

Silkemat.net - man kan lage mat av mange fiffige råvarer, men jeg tror neppe bestillingene ville strømmet inn. “To silkesteker og ett glass sennepssilke takk!”

Skiing-by-boat.com er vel den lite kostnadskrevende og lett gjennomførbare idéen om å lage en gigantisk skibakke ombord i en båt. Denne båten skulle sikkert seilet til Nordpolen og avholdt et arrangement som ville fått Terje Håkonsens Arctic challenge til å blekne. God idé.

Skulle den som registrerte sydpoolen.com sitte og vente til hele sydpolen smeltet for så å gjøre seg rik på badeturister? Hva med slowdate.net? Sjekkested for alle som brukte mer enn 12 sekunder på 60-meteren på barneskolen? Og hva så den potensielle gründeren i vvvvvvv.info? Skulle han lage et produkt med samme navn? Uansett ser jeg ser for meg han kunne fått sterk konkurranse fra erkerivelene i vvvvvv.info. For ikke å snakke om domenehaien som ser
sitt snitt til å registrere vvvvvvvv.info.

Erdetetsliksamfunnvivilha.com er vel strengt tatt et domene med litt for mange bokstaver? Jeg tviler sterkt på om noen ville tatt seg bryet å skrive inn 26 bokstaver + .com i nettleseren bare for å komme til en side hvor man på forhånd vet at innholdet består av eder og galle rettet mot dagens ungdom som sitter med beina i setet på T-banen.

Giftehorer.com - hva faen så han for seg? Skulle han lage en katalogtjeneste med navn, telefonnummer og e-post til prostituerte som var godt gift? Det sitter kanskje noen der ute som banner hver gang de søker etter gifte horer i Google og ikke ikke finner hva de leter etter, men det er kanskje like greit.

How-to-build-solarpanels.com ville sikkert vært en super gjør-det-selv-guide på hvordan man bygger sin egen solcellepanel, men noe sier meg at dette er hakket mer komplisert enn å olje terassen.

Spiderbet.info kunne selvsagt også blitt det naturlige samlingspunktet for de som ønsket å satse penger på edderkoppveddeløp.

Noen burde kanskje informert den som registrerte østfrontnytt.com om at 1. verdenskrig endte 11. november 1918?
 

picxx

Well-Known Member
Skiing-by-boat er jo vannski.
Det står jo ikke skiing-on-the-boat.
 

sta

Medlem
How-to-build-solarpanels.com ville sikkert vært en super gjør-det-selv-guide på hvordan man bygger sin egen solcellepanel, men noe sier meg at dette er hakket mer komplisert enn å olje terassen.

Spørs vel hvilken type solcellepaneler man snakker om? Er formålet å produsere varmt vann er jo et slikt panel ganske enkelt å bygge selv og det er nok mange hyttefolk som har gjort dette med noen meter vannslange, en tønne og en liten pumpe.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Nei, jeg sluttet for over et år siden og da var de ikke sååå lave. ;)

Hva kjøpte du på?

Jeg kjøpte ved lansering på 95,- og solgte meg ut på 150-160,-. Var mange jeg jobbet med som satt på de og gnei seg i henda da de nådde 300,-, men de anger nok bittelitt i dag at de ikke solgte seg ut den gangen...
 
Topp