Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvem har program for fadderbarn/veldedige org?

Dag Frogner

Supermedlem
Minner om at domenet Planfadder.no er til salgs :)

Og det kan jeg personlig garantere at har en verdi på kr 0. Jeg hadde tidligere bliplanfadder.com og tok kontakt med Plan for å høre hva de syntes om domenet, om det var greit at jeg brukte det, men de var veldig klare på at de ikke ville at andre brukte deres merkevare.

Så da sparte jeg en del tid på å sette opp en nettside som Plan uansett ikke ville utbetalt provisjon til. ;)
 

wellendorf

Medlem
Zulufadder.no :) Har ingen annen tilknytning til de enn at jeg er fadder der selv. Drives 100% frivillig, noe jeg er svært opptatt av ved fadderordninger;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bjrl

Medlem
FORUT har hatt en konkurranse gående der de tre beste affiliatene belønnes med deltagelse på prosjektreise med FORUT i løpet av høsten. De skal evaluere innen midten av januar, og alt ligger an til at de kjører en ny konkurranse med dette som premie. Verdien av en slik reise er fort 12-15.000 kroner, og det er jo en type reise man ikke kan kjøpe seg hos et reisebyrå eller tilsvarende.

Hva tror dere om slike konkurranser? Motiverer de til økt innsats fra publishere, eller er det provisjonen som er den eneste motiverende faktor?
 

Msites Ltd

Livsnyter
FORUT har hatt en konkurranse gående der de tre beste affiliatene belønnes med deltagelse på prosjektreise med FORUT i løpet av høsten. De skal evaluere innen midten av januar, og alt ligger an til at de kjører en ny konkurranse med dette som premie. Verdien av en slik reise er fort 12-15.000 kroner, og det er jo en type reise man ikke kan kjøpe seg hos et reisebyrå eller tilsvarende.

Hva tror dere om slike konkurranser? Motiverer de til økt innsats fra publishere, eller er det provisjonen som er den eneste motiverende faktor?

Er vel i bunn og grunn vanskelig å sette pris på en slik reise siden den blir både meget spesiell og tilrettelagt med program etc.

Jeg ser at det blir mer og mer populært å kjøre konkurranser hos de forskjellige affilliatenettverkene, noe som kan være positivt, men jeg tror at det ikke er gode nok premier og at de fleste av oss som driver med dette som business drives av inntjening.

Akkurat denne turen kunne jeg faktisk tenkt meg å vinne, men hele kampanjen falt på en dårlig periode for min del arbeidsmessig.

Når det er sagt så blir jeg mer trigget av å få tilført kompetanse enn av premier med så lave verdier at de ikke vil endre hverdagen min. Kompetanse vil endre hverdagen min.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Gjett om jeg så det. Et par dager etter at jeg bestilte opp artikler til nettsiden.

TradeTracker har den fortsatt (og jeg venter på svar fra Adservice på hvorfor Plan er så mye av og på) men skal ærlig innrømme at jeg liker meg godt hos Adservice og gjerne skulle kjørt den der. Og det er ikke kun pga høyere provisjon, selv om det også er en fordel.
 

Martin R

Medlem
Det stemmer som Dag Frogner sier, TradeTracker har Plan Norge fortsatt!
Jeg anbefaler Plan Norge på det sterkeste hadde kampanjen ute i en kort periode.
Vervet en del faddere på bare to dager!

Dersom dere skal ha annonser for Plan, så er det veldig smart å skrive litt om selskapet.
Ha med noen bilder, kanskje egene erfaringer?

Eller bare ha en banner på siden?
 
Topp