Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilke program bruker dere og hva betaler de?

Marius-H

Medlem
Jeg har brukt Tradedoubler, Google, Advertising og MMMMMMMMMMMMMMMedier. Hva har dere brukt og hvem har betalt best?

Akkurat nå bruker jeg kun Google og egen solgte annonser fordi de andre programmene betaler så elendig i forhold. Google gir eks 3 x mere inntjening enn Tradedoubler.
 

kongen

kongemedlem
ClickBank og CJ (+ AdSense). Og nylig begynt igjen med TradeDoubler.

ClickBank betaler syyyyyyykt bra, og det er LETT å teste ut om produktene selger bra før du lager websider for å promotere produktene.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
selv bruker jeg google, tradedoubler, widgetbucks (sist nevnte skal jeg legge død nå.. har hatt ca 5000 visninger av anonsene demmes men ikke tjent mer enn $0.80
noe som er ufattelig dårlig)

noen som egentlig har tjent noe på widgetbucks?
 
Bruker for det meste Adsense. TD har gitt variabel avkastning, og den siste tiden synes jeg det har vært spesielt dårlig (både for Adsense og TD). Har prøvd enkelte kampanjer fra andre anonsenettverk, uten videre hell.
Han en engelsk blogg der jeg bruker TLA, Project Wonderful og bloggrollplease. Hver av disse gir jo noen dollar i måneden, og hadde jeg hatt mange engelskspråklige blogger, hadde disse vært faste innslag på alle (jfr. mange bekker små). Kan nevne at for linker fra bloggrollplease er bloggens PR avgjørende for hvor mye du får betalt. Det er litt irriterende at bruk av TLA gir dårligere PR, og i så måte er disse to programmene ingen perfekt kombinasjon. Har også prøvd ut Chitika, uten minneverdig resultat.

For meg er norsk innhold og Adsense den beste kombinasjonen, og den som gir mest igjen for annonseplassen.
 

kongen

kongemedlem
Ok kongen, takk for info.
Kan du gi et eksemplel på hva du gjør? Ta gjerne et produkt som er dødt nå.

Enkelt forklart:

1) Finn et produkt som andre affiliater selger mye av (high gravity) og som har lav "refund rate".

2) Lag ei kraftig søkeordliste (minst 1.000 ord)

3) Direktelinke for å se om produktet selger bra, og hvilke søkeord som konverterer og hvilke som gir bare klikk.

4) Hvis produktet selger bra, lag egen landingsside.

5) Dropp søkeord som bare gir klikk

6) Kjør på med høyt daglig budsjett (for søkeord som gir konvertering).

Endel ClickBank merchants* er behjelpelig for at du som affiliates skal lykkes og gir deg søkeordlister, landingssider mm

Slanking, diet og bli-rik produkter selger alltid bra.

* finnes det et norsk sexy ord for Merchants.
 
Sist redigert:
Topp