Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilke tjeneste passer best på hvilket domene?

joachim

Medlem
Mekker litt på innhold.no av og til, men er drittlei (unnskyld uttrykket). Siden er elendig, mange døde lenker men den genererer litt kroner.

Men, har noen et godt tips om hva den _egentlig_ burde brukes til? Vil jo ha enda høyere besøkstall, og mer kroner hvis jeg kan få det til.

Jeg startet med å lage en "startside" til meg selv, men...hvem tenker på "innhold" som en startside?

Glad for tips!

J.
 

Gomlers

Member
Det så iallefall ut som et startside nå! Det skal du ha! ;)

Mitt ønske, som driver webartikler.com og som er skikkelig fan av artikkelmardsføring, skulle ønske du kunne bruke det til norges artikkeldatabase nr. 2.. innhold.no må jo være synonymt med "her får du innhold" -> "til nettstedet ditt" .. og dermed passer det jo bra og ha en artikkeldatabase folk kan hente innhold fra.

Grunnen til at jeg vil ha flere databaser som webartikler.com er for å få artikkelmarkedsføring til å bli en effektiv form for markedsføring, men det er litt vanskelig å få til med bare en artikkeldatabase i Norge.

En annen ting jeg vil nevne på slutten her er at det ser ut som for meg at du bruker 3 adsense linkunits omtrent midt på siden. Hvis Google TOS ikke er forandret siden sist jeg sjekket, så er ikke dette lov. Det er lov iflg. hva jeg vet iallefall, å ha 3 ad units, og 1 link unit, som ikke bør forveksles med 3 link units.
- Mulig du bør forandre på dette, så ikke du blir slengt ut av programmet ;)
 

joachim

Medlem
En annen ting jeg vil nevne på slutten her er at det ser ut som for meg at du bruker 3 adsense linkunits omtrent midt på siden. Hvis Google TOS ikke er forandret siden sist jeg sjekket, så er ikke dette lov. Det er lov iflg. hva jeg vet iallefall, å ha 3 ad units, og 1 link unit, som ikke bør forveksles med 3 link units.
- Mulig du bør forandre på dette, så ikke du blir slengt ut av programmet ;)
Du får bare frem det du har lov til av Adsense enheter på en nettside. Hadde jeg hatt for mange så ville alle flere enn 3 blitt blanke.

J.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det stemmer 110% dette Gomlers forklarer. Det er imot Adsense's retningslinjer med mer enn 3 annonseenheter / side, og her har du 4..
Om du sliter med hvordan du skal løse dette, så finnes det jo flere 768-bannere på Tradedoubler som du kan benytte der du har din 1. annonseenhet fra Adsense..

At noe som helst blir blankt dersom du bruker mer enn tre er totalt feil..
 
Sist redigert:

joachim

Medlem
Det stemmer 110% dette Gomlers forklarer. Det er imot Adsense's retningslinjer med mer enn 3 annonseenheter / side, og her har du 4..
At noe som helst blir blankt dersom du bruker mer enn tre er totalt feil..

Det er tillatt med 3 annonseenheter, 3 koblingsenheter, 3 henvisningsenheter og 2 søkeokser.

Men under endringer, så har jeg glemt å bytte ut en annonse med en henvisningsenhet, og da fått 4 annonseenheter, da blir en av annonseenhetene blanke.

Her er et utrag fra reglene til Google Adsense :

Annonseplassering

AdSense tilbyr en rekke annonserformater og annonseringsprodukter. Utgivere oppfordres til å utforske ulike plasseringer, så sant følgende retningslinjer overholdes:

Inntil tre annonseenheter kan vises på hver side.

Maksimalt to Google AdSense for search-bokser kan plasseres på en side.

Inntil tre koblingsenheter kan også plasseres på hver side.

Inntil tre henvisningsenheter kan vises på en side i tillegg til
annonseenhetene, søkeboksene og koblingsenhetene angitt ovenfor.

Les under Annonseplassering her :
https://www.google.com/adsense/supp...&sourceid=aso&subid=ww-ww-et-asui&medium=link

...for de som er registrert i adsense...


J.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe.. Du har jo helt rett :D
Jeg tenkte på disse tre kobligsenhetene som annonseenheter.. :p Min egen dumskap. Tenker sikkert Gomlers klare akkurat samme greia som meg her..
 

Gomlers

Member
Se på den! Du har jo fullstendig rett jo ;)

Sorry.

Spørs om ikke de reglene har blitt forandret fra tidligere...
Husker godt det stod maks 1 search, 1 link unit, 3 ad units, 1 henvisning :)

Men da blir det jo andre boller :D
 
Topp