Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilke ulike inntektsmuligheter har man på en nettside?

Stoppet

Banned
Hvis man ser bort fra Adsense og affiliate, hvordan kan man da skaffe seg inntekter på en nettside som ikke selger varer eller tjenester?

Er der alternative inntektskilder som kan benyttes? I så fall, hvilke?
 

Stoppet

Banned
Kunne en form for «pay with a share» vært noe å bruke i tillegg til for eksempel salg av artikler med linker og noen få veldig relaterte annonseplasser? Eller blir dette for mye mas?
 

Ole Avranden

utvandret
Når man går inn på nettsiden lastes et script som miner en eller annen kryptovaluta.
Så du stjeler litt datakraft fra alle som besøker siden, til å mine etter f.eks Bitcoin.
 

Stoppet

Banned
Når man går inn på nettsiden lastes et script som miner en eller annen kryptovaluta.
Så du stjeler litt datakraft fra alle som besøker siden, til å mine etter f.eks Bitcoin.

Det der er for meg helt gresk. Har ikke peiling på hvordan det fungerer eller hva man får ut av det :eek:
 

Oscar

Member
Det der er for meg helt gresk. Har ikke peiling på hvordan det fungerer eller hva man får ut av det :eek:

Jeg anbefaler coinhive.com.

Du registrerer en konto og får et javascript tilbake. Installer det i en html fil i headeren eller om du bruker WP installer en plugin. Smækk du er igang
 

Stoppet

Banned
Jeg anbefaler coinhive.com.

Du registrerer en konto og får et javascript tilbake. Installer det i en html fil i headeren eller om du bruker WP installer en plugin. Smækk du er igang

Men hva er jeg i gang med? :D
 
Topp