Hvilken øl er best?

hvaer

Medlem
Polsk øl generelt slår det meste annet, men vanskelig å få tak i, om man ikke kjenner noen som smugler øl. Tyskie er ett godt eksempel på det, fruktig og fantastisk smak.
 

looper

Medlem
Nja så kort oppsummert så er ølsmaken på WF ganske mainstream. Selv så liker jeg å prøve veldig mye forskjellig. En tuborg,ringnes,corona,etc er godt men ikke noe særlig spennende.

Helgens øl ble som følgende
Aegir
Satans Gode Øl

Anbefaler forresten å besøke Bryggeriet på Grunerløkka. Mye gooood øl der.
 

kek91

Webutvikler
Jeg smakte på Brewdogs Alphadog og Trashy Blonde på den lokale coop prix butikken, men syntes ikke de var supergode, kanskje de blir brygget her i landet som de fleste andre merker, da er det bedre med de som er importerte.
Smakte på Duff Beer også, men den falt ikke like godt i smak hos meg som hos Homer :)
 

Johan

Medlem
Pilsner Urquell eller Budweiser, da selvfølgelig den tjekkiske, ikke ikke US pissevann. Her til lands er de dyre, men utrolig gode.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Amstel tar hjem min pokal, men føler det er forskjell på den som leveres til Norge og den som faktisk blir servert i Amsterdam.
Dora fra Tenerife er også god.

Hjemme i Norge kjøper jeg ofte arendals eller hvis ikke den første jeg ser.. (Så lenge det ikke er mørkt)
 
Kommer veldig ann på om du liker søt eller bittert øl. jeg liker best søt og vil anbefale leffe blond for eks. eller noe fra flying dog
 
Topp