Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken Android telefon anbefaler du?

spikre

peterhamre.no
Snusker litt på å kjøpe meg en ny telefon. Denne gangen en med Android operativsystem. Galaxy S3 er jo klar testvinner, men er etter min mening alt for stor. Trenger en liten telefon som kun skal brukes til å ringe/sms. Trenger Android for å kjøre spotify, og bluetooth for å koble mot headset. Kamera er uviktig. Batteritid er viktig. Dama har Nexus. Strålende fornøyd. Jeg er av den typen som alltid har sverget til ting som fungerer - solide løsninger. Altså stadig vendt tilbake til modeller uten touch. Har riktig nok en Samsung Tab 10.1, men den blir for stor for å ha i baklomma.

Hva vil dere anbefale meg?

Ops: Nei, jeg er ikke interessert i Apple-produkter.
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
Kjøpte en Galaxy S3 for en stund siden og er storfornøyd.
Før den hadde jeg en Huawei U8800 som jeg også var fornøyd med, men den hadde selvfølgelig ikke alt Galaxy har.
 

Beergear.no

Medlem
Uten tvil Samsung Galaxy S3!
Om du vil spare penger S2.
Men S2.(som jeg har selv) mangler NFC støtte.
Om du kan vente, så kommer S4 forholdsvis tidlig i 2013

Størrelsen på S3 blir du vant til, og setter pris på i løpet av to dager.
Det gjorde i alle fall kona.
 
Sist redigert:

Ole Avranden

utvandret
Sony kommer med en ny modell (tidlig i 1. kvartal(?)) som bør passe kriteriene dine godt; Xperia E. De ytre målene er relativt beskjedne og batteritiden skal være blant de bedre.

Kameraet er av typen "nødkamera" (3,2 megapiksler), den 4.X versjon av Android og blåtann er selvfølgelig på plass.

Kort oppsummert: - Det er en enkel modell, laget for de som ringer og melder med mobilen.

Joachim har en artikkel om den her: Xperia E
 
Sist redigert:

spikre

peterhamre.no
Sony kommer med en ny modell (tidlig i 1. kvartal(?)) som bør passe kriteriene dine godt; Xperia E. De ytre målene er relativt beskjedne og batteritiden skal være blant de bedre.

Kameraet er av typen "nødkamera" (3,2 megapiksler), den 4.X versjon av Android og blåtann er selvfølgelig på plass.

Kort oppsummert: - Det er en enkel modell, laget for de som ringer og melder med mobilen.

Joachim har en artikkel om den her: Xperia E

Ser ut til å være midt i blinken. Foruten av merket er Sony - og at den ikke har tilnavnet "nexus" - ser denne perfekt ut. Blir nok til at jeg går for den når den blir tilgjengelig på markedet.

Takk for tips :)
 
Topp