Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken bærbar PC og annet - spørsmål :-)

Britta

stoffdronning
Hei,

eier for tiden stasjonær pc (inkl serviceavtale) og nettbrett, begge kjøpt på bedrift. Ingen privat datamaskin. Alt i private dokumenter/bilder/musikk ligger på stasjonær pc (ja, jeg vet at det egentlig ikke skal).

Tar pc-en og nettbrett med over som eiendeler til nytt AS og inn i fysisk butikklokal.

Da må jeg ha ny privat pc - vil gjerne ha en bærbar i 15,6" størrelse med antirefleks skjerm og maks 7000,- kr (lurte om jeg ikke kan kjøpe den til ENK og lar være å ta den med som eiendel til AS? Har nemlig egentlig ikke private penger nok for tiden, skal alt inn i AS).

Noen foreslag ang. modeller (til 'vanlig' hjemmesurfing, SoMe, kontorarbeid, lite streaming, litt bilder, litt musikk)

Ser at mine favoritter alle er uten DVD-spiller. Kan jeg kopiere mine få yndlings-DVDer over til bærbar eller må jeg investere i en ekstern DVD-spiller? (har ikke TV og er derfor litt avhengig av å kunne se av og til en av mine yndlingsfilmer som jeg allerede har sett 100ganger før :)) Ser at jeg ikke har fulgt med i tida hrmpf...

Tar imot alle tipps med glede :)

Hilsen, Britta - mellom budsjetter og virkelighet

PS. I år er det endelig resultater for stoff-jobbing de siste årene, har allerede nå nådd halvparten av årsomsetningen fra i fjor i nettbutikken og etter at jeg ble nedbemannt i januar i min matjobb har jeg bestemt meg å åpne stoffbutikk i Kristiansand 'på orntlig' :)
 
Topp