Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken dag tjener du mest på nett?

appelsin

Medlem
For min egen del pleide mandager å være den beste dagen mtp inntekt, da det er denne dagen som stort sett har høyest trafikk, men de siste 4 ukene har det hele blitt snudd på hodet. Mandagen er nå den dårligste dagen, og så blir det bedre utover uken.

Er dette et vanlig fenomen for årstiden? Er det andre som har opplevd det samme?
 

Beergear.no

Medlem
For min egen del pleide mandager å være den beste dagen mtp inntekt, da det er denne dagen som stort sett har høyest trafikk, men de siste 4 ukene har det hele blitt snudd på hodet. Mandagen er nå den dårligste dagen, og så blir det bedre utover uken.

Er dette et vanlig fenomen for årstiden? Er det andre som har opplevd det samme?

Opplever omtrent det samme uten at jeg har noe god forklaring på det... Kan være årstiden.
 
Sist redigert:
Hos meg er det fordelt slik:

Mandag 19,5 %
Tirsdag 15,9 %
Onsdag 13,9 %
Torsdag 15 %
Fredag 13,1 %
Lørdag 9,7 %
Søndag 12,9 %

Dette er statistikk for hele året.
De fleste salgene foregår mellom kl. 10:00-14:00 og 18:00-22:00.
 
Søndag er som regel suverent best, med mandag på 2. plass. Dette kommer nok av at reisesidene mine dominerer (dog ikke akkurat på denne årstiden), og at mange velger å sjekke opp reisemål og booke reiser i helgene. Akkurat nå er det jevnere (og generelt dårligere inntjening).
 

NilsF

Medlem
Husk at skolene nylig har hatt høstferie, fordelt over flere uker. Det kan ha hatt innvirkning på besøksstatistikken for nettsider, da både ungdom og foreldre kanskje ikke har vært i sine vante omgivelser.
 
Topp