Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken er det beste security pluginet for Wordpress?

Stoppet

Banned
Er det noen som har erfaringer med All In One WP Security & Firewall eller Wordfence Security? Eventuelt erfaring med begge og kan gi en vurdering av dem opp mot hverandre?

Jeg forstår det dit hen at All In One WP Security & Firewall er helt gratis i motsetning til Wordfence Security som har en premium oppgradering.

Ut i fra beskrivelsen så kan All In One WP Security & Firewall se veldig bra ut?
 

T SL

Active Member
  • Wordfence for å scanne sider
  • iThemes for å være føre var

Du kan også gjøre disse endringene i functions.php, men da kreves det at du kan kode litt.
 

Stoppet

Banned
Og gratis er bra nok?
 

Stoppet

Banned
Tviler på han hadde benyttet den om ikke...

Da kunne de nok spart seg for mye penger ved å la være å lage en premium utgave ;)

Hadde mer håpet på et svar om hva som evt gjør gratisutgaven god nok. Er f. eks.
premiumugtaven bare nice to have?

Beklager var nok litt uklar spørsmålstilling.
 

Stoppet

Banned
Forstår det - men hva med bare å prøve? :)

Hadde jeg prøvd alle ting jeg lurer på, så hadde jeg ikke trengt å være på dette forumet. Her deler jeg mine erfaringer og høster andres.

Ingen grunn til å fylle bensin på en diesel bil bare for å prøve når man kan være medlem av NAF og få informasjon om at det nok koster rundt 100.000,- å prøve......
 
Hadde jeg prøvd alle ting jeg lurer på, så hadde jeg ikke trengt å være på dette forumet. Her deler jeg mine erfaringer og høster andres.

Ingen grunn til å fylle bensin på en diesel bil bare for å prøve når man kan være medlem av NAF og få informasjon om at det nok koster rundt 100.000,- å prøve......

@Nettverten: det ville tatt deg kortere tid å gått inn på https://www.wordfence.com og lest hva som faktisk er forskjellen, enn å skrevet den posten der :p
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
@Knut Hunderi det har jeg da også. Men jeg får ikke der noen vurdering eller forslag til andre alternativ. Ei heller vurderinger av plugins opp mot hverandre. Har du lest inngangspørsmålet i denne mailen, eller svarer du bare noe for at du ikke har annet å ta deg til?

Når jeg spør om @Travellingman synes gratisutgaven er bra nok, så er det også en vurdering jeg tenkte at en med erfaring kunne svare ærligere på enn et plugins utsalgssted.

Eller er du av den oppfatning at jeg heller burde google spørsmålet og finne svar fra noen andre enn å engasjere meg her på forumet?
 
Topp