Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken kataloger bør jeg registrere nettsiden min?

picxx

Well-Known Member
Gjør jeg noe dumt hvis jeg registrerer nettsiden på alle de katalogene? (De gratise)

Nei, det kan jeg aldri tenke meg.
De aller fleste gratiskataloger i norge har også et tids'lagg' for godkjenning, så du risikerer heller ikke at du får opp link på alle katalogene dagen etter du har registrert deg.
Selv om den listen på webtips er ganske kort er det jo en god begynnelse :)
 

tulling99

Medlem
Heisann! Lurer på om det er noen her som har en liten anelse om på hvilken kataloger jeg bør registrere nettsiden min på.

Jeg fant en liste på webtips.no Online Verktøy | Markedsføring | Kataloglisten - overvåking av norske Internettkataloger
Gjør jeg noe dumt hvis jeg registrerer nettsiden på alle de katalogene? (De gratise)

Nei. Jeg ser ikke noen grunn til å ikke gjøre det. Jeg brukte samme side, og arbeidet meg nedover. Er en del som ikke er gratis der, og hvis du registrerer deg i nettkatalogen.no kommer en selger til å ringe og prøve å lure deg til å betale for oppføring...neppe verdt pengene forresten.
 

steehans

Medlem
Har også vært gjennom listen. En del av katalogene er også lagt ned. Men du bør være forberedt på at noen av de som gir gratisannonser tar kontakt med deg ved en senere anledning, for å selge deg oppgradering av annonser.
 

Altberger

Medlem
Kataloger har igrunn blitt erklært verdiløse av Google f.o.m 2. oktober 2008.
Kilde: Directory Links Next? Google Drops Yahoo & ODP Directory from Guidelines

Så fremt ikke katalogen gir noe trafikk vil det nok i fremtiden ikke være noe SEO messig verdi i å bruke hverken mye tid eller penger på kataloger.

Kan det være grunnen for at min PR falt fra 5 til 4 i samme periode?
Jeg har tidligere satset mye på katalogoppføringer men har nå mer og mer gått over til blogging. Virker som blogger ruler i Google for tiden, og det er vel ikek helt heldig det heller?

----------------------------
Bygge hus? Bruk Fagmann.no
 
Topp