Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken verdi har newsletters for deg ? (Ville du betale for flere)

Tonny Kluften

Administrator
... så vil jeg har en forventning om at minst 70-80% av mottakerne åpner brevet.

Tore Andre, etter det jeg ser du skriver her (og ellers i denen tråden) så har ikke du nok erfaring med å sende ut nyhetsbrev til å uttale deg så bombastisk om hva som er bra eller ikke. Det du bygger uttalelsene dine på er bare synsing og antagelser.
 
Jeg skriver ingenting om hva som er bra, jeg har sendt tusenvis av nyhetsbrev og ligger på 10-25% åpninger (litt avhengig av side og nyhetsbrev). Han spurte, og jeg svarte. Jeg stiller rett og slett høyere krav til betalte tjenester.

Mange her er opptatt av volum og store tall, jeg liker å treffe kunder som er i kjøpsmodus.
Om dere er fornøyde med 1% konvertering så er det helt ok.
 
Sist redigert:

NordicIQ

Medlem
Jeg skriver ingenting om hva som er bra, jeg har sendt tusenvis av nyhetsbrev og ligger på 10-25% åpninger (litt avhengig av side og nyhetsbrev). Han spurte, og jeg svarte. Jeg stiller rett og slett høyere krav til betalte tjenester.

Mange her er opptatt av volum og store tall, jeg liker å treffe kunder som er i kjøpsmodus.
Om dere er fornøyde med 1% konvertering så er det helt ok.

Det er greit nok at du stiller høyere krav til en betalt service - Men jeg forstår ikke hvorfor du mener at folk som skriver seg opp til nyhetsbrev igjennom en tjeneste, skal være bedre til å åpne eller kjøpe, end de som har skrevet seg opp direkte på siden.

Servicen er jo at du får mulighet for at sende ut til 1,2,3.000 ekstra mottakere - Og derved få flere salg av det.
Om de konverterte betydelig høyere enn vanlig, da ville vi jo også sette prisen etter dette. Jeg er en snill fyr, men jeg har ikke i tanke å kaste bort penger til andre folk, men så klart jeg ønsker at de skal tjene penger også, ellers kommer de jo ikke tilbake for å kjøpe mer :)

Det som folk kjøper er ikke på noen måter forskjellig fra det du samler selv - Der er bare mulighet for å samle flere på denne måte. Så hvis nyhetsbrev gir deg fint med salg, da er det en mulighet - Hvis ikke, ja da er det ingen vits.
 
Topp