Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken webhosting er best for wordpress? Norsk eller utenlandsk?

Hei folkens:) Jeg skal skaffe en .com side som hovedsaklig er rettet mot den engelsktalende verden ( nordmenn som mestrer engelsk er også velkomne ) der det skal skrives artikler og etterhvert selges rådgivning. Skal bruke wordpress som plattform.

Vil ha det enkelt, raskt og rimelig. Særlig enkelt. Er ikke av den veldig tekniske typen. Så er spørsmålet, hva er best for domene og hosting? Er det like greit å ha begge deler på samme sted?

Har vurdert Godaddy.com som ser ut til å ha rimelige priser og gode pakketilbud: er de å anbefale for en enkel wordpress side? Jeg har hørt at utenlansk hosting er best siden du får mer for pengene, stemmer det med deres erfaring? Hvor mye forskjell er det snakk om?

Alle tips er velkomne:)
 
Var forresten et sånt typisk dumt spørsmål som er blitt stilt hundre ganger før. Søkte litt og fant andre tråder her inne. Ender nok opp med å bruke host gator , siden jeg likte bildet av den blågule krokodillen deres :)
 

Dseller

Medlem
har brukt både:

Hostgator (wordpress)
Ezpz hosting (wordpress) og er MYE mer fornøyd med ezpz hosting.
 

Dseller

Medlem
Har aldri hørt om de før...hva gjør deg mer fornøyd med dem da?

Alt!!! kundeservicen er også jeeeevlii bra.


Legger til dette:

Bluehost holder du deg værtfall unna, EIG merke. (EIG er et stort selskap som eier masse "unlimited" hoster, blant annet Hostgator og Bluehost). Ville tatt EZPZHosting om jeg var deg, har selv brukt de i snart et år.

Jeg bruker som oftest å rygge vekk fra hoster som tilbyr 100GB og Unlimited plass. Du trenger ikke det og det er kun for å tiltrekke seg kunder, de har pakket det godt inn i brukeravtalene hva du kan og ikke kan gjøre og hvor mye du faktisk kan bruke.


Ser du noen logg inn knapp på siden til hostgator? der du kan se på betalinger,faktura osv?
Web Hosting Services, Reseller Hosting, VPS Hosting, and Dedicated Servers by HostGator


Så går du til UK Hosting, Website Hosting, Web Hosting UK, Web Hosting - EZPZ Hosting der ser man 2 knapper der du kan enten logge inn til cpanel eller client (der man har oversikt over alt av betalinger osv)

Det er vertfall det jeg kom på i første omgang.
 

Tony J

Alle skal få
Pro Isp (norske) kan også hjelpe deg mot utlandet. Sett bort fra de lave prisene, så er det servicen og kommunikasjonen som er meget viktig når det kommer til å satse. Mulig dette er dagligdags (?), men systemet dems forteller deg når nye versjoner av wordpress er tilgjengelig. Jeg får ingen fordeler, rabatter eller andre skjulte tilbud sett bort fra god service og jeg som er hentet rett fra gata og rett inn i ITverden understreker at du VIL bli fornøyd med Pro Isp. Upåklagelig hittil og jeg sverger at dersom jeg opplever ulemper i forhold til dem vil jeg selvsagt oppdatere skrytetråden i forhold til dette. Ha i bakhodet at alle leverandører kan oppleve problemer fra tid til annen, men i løpet av 5 år kan faktisk ikke huske å ha hatt nedetid, og det er temmelig bra(?) og det er nettopp det at de har orket å holde ut med alle spørsmålene mine og tatt noen små viktige fiksfaks for meg som jeg ikke hadde krav på i alle disse årene at jeg faktisk føler jeg må gi dem skryt i form av betaling. Og til slutt: Er du ikke fornøyd etter 30 dager så gir de deg pengene tilbake.
 
Jeg leste et sted at man også kunne få dette gjennom wordpress, altså at man da kan velge mellom mange typer designs istedenfor å få ett ferdig servert?

Hvis jeg for eksempel kjøper domene og hosting gjennom hostgator eller dreamhost eller godaddy eller noe sånt, kan jeg da senere velge den wordpress layouten jeg ønsker av alle de som er gratis?

Hm...vil helst ikke messe opp det her fra start...
 

Dseller

Medlem
De fleste hoster bruker cpanel

4uAdx.jpg


TRYKK PÅ WORDPRESS

4uAiM.png


TRYKK INSTALL

4uAh2.png


her har du en fin video

Nettbutikk
Build Your Online Store! - 2013 - YouTube

Webside
How To Make a Wordpress Website - AMAZING! - YouTube
 

Dseller

Medlem
Var forresten et sånt typisk dumt spørsmål som er blitt stilt hundre ganger før. Søkte litt og fant andre tråder her inne. Ender nok opp med å bruke host gator , siden jeg likte bildet av den blågule krokodillen deres :)

jaha, så det er så lett å påvirke deg... skremmende
 
Topp