Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilket theme kan jeg benytte?

picxx

Well-Known Member
Wordpress er ingen "template", men et cms.
Det finnes tusenvis av gratis templates å velge mellom om du benytter wordpress.
 

KristianM

Medlem
Wordpress er ingen "template", men et cms.
Det finnes tusenvis av gratis templates å velge mellom om du benytter wordpress.

Ble litt kronglete skrevet..

Er fullt klar over at WordPress er et CMS. Men trenger forslag på om noen vet hvilke templates som ligner litt på linken jeg la ved..

Kan dog også gå over til Joomla, dersom noen vet om noen themes som passer bedre ;)
 

picxx

Well-Known Member
Får vi gratis hosting nå? :D

p.s. Nextgen gallery er greit, men jeg har personlig opplevd en del trøbbel med det når antall bilder blir mange. For den siden blir vel kanskje ikke det akkurat tilfelle, så det er nok et godt valg (det er en super plugin til sitt bruk).
 

Britta

stoffdronning
p.s. Nextgen gallery er greit, men jeg har personlig opplevd en del trøbbel med det når antall bilder blir mange.

Hvor mange? :)

Hadde tenkt å bruke nextgen til å legge hver helg rund 50 bilder inn. minst.
Sliter for tida med å få det opp ordentlig men skal ikke gi meg.

Har du noen anbefalinger til gallery som klarer seg med masse bilder?
(Opplegg blir 'lørdag 1 - mapper med sted1,2,3, lørdag 2 - mapper med sted1,2,3' osv. :)

Takk, Britta
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member

Begynte å krangle når tallet passerte 5000.
Nå skal ikke jeg påstå 100% at det faktisk er nextgen, da det kan være mulig at det er hosten som krangler også (men ser ikke helt hvorfor de skulle det, da dette bare går på plass og det ikke er særlig belastning på andre ressurser, ettersom det ikke er allverden med besøk på siden).
 
Topp