Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvis du hadde hatt 50k å starte business for.

P

Pyoocnm

Guest
Det første du burde gjøre er å lære deg (x)HTML og CSS (stilsett). Du lærer ikke det nødvendigvis bedre selv om du tar skole/kurs/nettstudie så ikke bruk penger på det med det første. Sier meg enig med andre her; lær deg faget først - da vet du selv hvor det er smartest å investere/bruke penger.

Kan hende noe av dette er av interesse for deg:

Webpublisering av Sven Seljom. Kjøp den her for 75 kroner.

HTML Dog er en veldig informativ side. Boken anbefales også.

VisiBone selger mange fine ting.

OpenSourceCMS lar deg prøve diverse publiseringsløsninger før du installerer.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg ville nok droppet det med aa laere meg hvordan jeg lager nettsider selv, da det tar alt for mye tid, samtidig som det er alt for mye du maa holde deg oppdatert paa. Jeg ville heller laert meg markedsfoering, drift og webanalyse, da det er der pengene ligger i lengden.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Kenneth, vil du ikke tro at du tjener enda mer penger om du kan tilby en TOTALløsning da?

At jeg kan sette opp et design på en nettside og få den til å se ut slik jeg vil ha det, sparer jeg en del tusenlapper på i året.

Men at det tar tid, det er sant. Jeg hadde "heldigvis" mye tid når jeg var yngre der jeg satt for meg selv forran pcen og lærte meg dette. Det kommer noen nye ting inniblandt ja, men så lenge du kan det grunnleggende så oppdaterer du deg fort på det.
HTML og CSS er kjekt å kunne uansett. PHP er litt vanskeligere, men der finner du alltids noen som lager det du vil ha for en billig penge ;) (les: kamerater)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Helge, Det kan man helt sikkert, men hvem klarer vel aa laere seg programmering (html,css,php,js,ajax pluss pluss det finnes mastergrader i dette), webdesign (finnes mastergrad i dette ogsaa), drift av nettsider (hvordan gjoere ting best mulig), internettmarkedsfoering (markedsfoering generelt er jo et doktorgrad fag), brukervennlighet (det har blitt egne karrierer de siste aarene), webanalyse (ogsaa egne karrierer) og alle andre de tingene som foelger med. Om man vil gjoere det skikkelig iallefall. Tror ikke 24 timer i doegnet vil vaere nok da, saa man maa nok ta et valg!
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
neinei, men det går ann å lære seg en del av det hvertfall. Og det som er enda kjekkere er om dere er et par venner som har samme interessene, slik at dere deler det opp, slik at noen kan det, og andre kan det... plutselig har dere et firma ;)
 
Topp