Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvis du kunne skreddersydd en søkemotor hva slags søk ville du hatt?

h33t

New Member
Hvis du kunne skreddersydd en søkemotor hva slags søk ville du hatt?

Hva mener du kjennetegner en god søkemotor?

hva kjennetegner en dårlig søkemotor?


Mvh h33t
 

Kassimaja

Geocacher
Hva med et avansert bildesøk der du enten kan søke etter et bilde som er likt et du allerede har eller at du kan spesifisere hvilket bilde du vil ha. "Bilde tatt i Oslo 28. desember 2008av to personer som koser seg i solen med en is"
 

kongen

kongemedlem
Søk etter musikkfunksjon, du nynner en låt i mikrofonen, og sangtittelen kommer opp. Det er så jævlig irriterende å ha en melodi på hjernen og man ikke vet hvilken gruppe/sang det er.
 

h33t

New Member
Hva med et avansert bildesøk der du enten kan søke etter et bilde som er likt et du allerede har eller at du kan spesifisere hvilket bilde du vil ha. "Bilde tatt i Oslo 28. desember 2008av to personer som koser seg i solen med en is"

godt svar;) andre ting som du mener dagens søkemotorer mangler?
 

kongen

kongemedlem
Hva med et avansert bildesøk der du enten kan søke etter et bilde som er likt et du allerede har eller at du kan spesifisere hvilket bilde du vil ha. "Bilde tatt i Oslo 28. desember 2008av to personer som koser seg i solen med en is"

Skumelt. Dette kan ødelegge søndagene. "Bildet tatt av full mann som kliner med ukjent full kvinne lørdag 7. august 2010 på Tors Hammer". Noen kvinner skal man ikke se i edru tilstand...
 

h33t

New Member
Skumelt. Dette kan ødelegge søndagene. "Bildet tatt av full mann som kliner med ukjent full kvinne lørdag 7. august 2010 på Tors Hammer". Noen kvinner skal man ikke se i edru tilstand...

haha ja alltid kjipt med en smell dagen derpå ;)

andre ting som dagensøkenmotorer mangler?
 

Gaasehud

Medlem
Ærlig talt, hva skal du gjøre med det?

Ikke heng deg opp i om han skal danke ut alle dagens søkemotorer ved at vi gir han verdens beste idé da, Pong.

Jeg kunne tenkt meg en søkemotor hvor jeg bare klikker "søk", så finner den frem det jeg trenger. Uten at jeg har skrevet noe.

*gleder meg*
 

h33t

New Member
Ikke heng deg opp i om han skal danke ut alle dagens søkemotorer ved at vi gir han verdens beste idé da, Pong.

Jeg kunne tenkt meg en søkemotor hvor jeg bare klikker "søk", så finner den frem det jeg trenger. Uten at jeg har skrevet noe.

*gleder meg*

takk for svar, dog litt urealistisk.:p

Andre som har ide'er?
 

Bjørnar

Gründer
sanntidssøk i nyheter synes jeg fortsatt er dårlig greier. dersom jeg ser en brannbil på veien her, så vil jeg skrive "brannbil mandal <dato>".
 
Topp