Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor er posten om #1, #2, #3 på google osv?

Gomlers

Member
Her om dagen fant jeg en post (var det i det hele tatt her?)
om hvordan klikkraten var på hhv. 1, 2, 3, 4, 5, 6... osv på google, sett
i forhold til at søkeordet hadde rundt 9.000.0000 treff på søket.

Noen som skjønner hva jeg mener, og vet hvor jeg kan finne igjen den posten? Eller hvor jeg kan finne statistikken igjen?
 

Gomlers

Member
Slapp av basicus :D

- Ingen som sier at du ikke er velkommen til å poste her.
Jeg er sikker på at du har 127 innlegg uten snikreklame, som jeg for min del, så på som en humoristisk vending =)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Og med dette mener dere at "snikreklame" er noe dere ser på som uting og vil ha dere frabedt? Bare si ifra om det er det dere mener. Jeg MÅ ikke poste her :)

Utifra dine tidligere innlegg så har jeg ikke fått inntrykket av at du er her for å dra over medlemmer, så skriv hva du vil du : ) Kjekt å ha noen SEO folk som deg her!
 

basicus

SEO Eggspert
Det er bra gutta :D Ville bare sjekke hvordan landet lå an. Er lut lei av den der snikreklame debatten som popper opp så snart man kommer til å nevne noe som ligger på ens egne sider.

Dere har selvsagt rett - jeg føler ikke behov for å snikreklamere noe som helst :) Er nok for lat til det gitt ;)

Når det er sagt så tror jeg kanskje vi kunne vært tjent med å linke mellom WF og dittnettsted. Nettstedene dekker litt forskjellige områder. Men, det kan vi jo snakke om en gang det passer :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har sett deg henvise en del ganger til WF i bloggen din, så får vel heller takke deg : )

Men er du interesset i noe samarbeid er det bare å sende en PM. Regner med det ikke bare er en vanlig lenke du tenke på?
 
Topp