Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor kan jeg printe dette?

iskaffe

Medlem
Jeg har noen digitale illustrasjoner som skal selges som kunst og kvaliteten bør derfor helst være tipp-topp!

Men hvor får man laget kvalitet prints? I Norge eller utlandet? Jeg tenker på typen giclée, lerret, litografi prints, foto prints etc. Men helst på tykt matt eller teksturert papir - noe det er svært vanskelig å gjøre på nærmeste kontortrykkeri...

Noen som vet?
 

iskaffe

Medlem
Bor på et lite tettsted i nord så her er det desverre ikke mange som kan hjelpe meg. Har fått printet porteføljen min her samt et lerret trykk hos en fotograf men det er dårlig. Dårlig fargekalibrering og trykksverte som flasser av.

Det må være av beste kvalitet og derfor blir jeg ganske usikker på hvem som er gode på denne type jobb. iDekor/Allkopi har det jeg er på jakt etter. Giclee på akvarellpapir - men har du noen erfaringer fra dem? Har bodd i Trondheim men ikke hørt om dem før nå...
 

MobyDick

New Member
japan photo xxl er kanskje noe å sjekke ut. jeg bestile 4 stk stoore (litt for store) bilder på glanset papir der. ble veldig fornøyd, bortsett fra at jeg nå må finne et sted å henge 4 enorme plakater av meg selv.
 

CB-Web

Medlem
HVis du også kan bestille på nett, så husker jeg canvasondemand.com imagekind.com og greatbigcanvas.com som printer lerret/kunstbilder..

CB-Web
 
Topp