Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor kan jeg selge bildene mine?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Enormt mange gode svar her i tråden. Jeg forstår jo godt at det er mye arbeid og slenge opp i bøtter og spann med bilder på forkjellige nettsteder, men akkurat det og legge ut bilder etterhvert som det kommer nye tror jeg kan bli en liten vanesak. Etter en stund vil det jo bli en god del bilder.

picxx skrev:
Drit i disse stockphoto sidene og gjør heller penger på å selge bildene selv.
Som Tonny sier må du ha på tusenvis av bilder på slike sider, i meget god kvalitet, om du vil se noen avkastning.

Sett deg opp en egen side og selg illustrasjonsfoto til bloggere og andre i norge.
Lag små "pakker2 (f.eks. vinternorge, sommernorge, sjøliv etc. etc.) og selg pakkene på non-exclusive lisens til brukere. Ikke overpris deg, da du kan selge hver pakke ubegrensede ganger.
Kan også lage "exclusive" pakker, om du har noen bilder som er virkelig bra, men disse kan du da selge kun en gang.

Skal si jeg falt litt for det du skriver Picxx. Absolutt ikke noe dumt forslag det der altså. - Helt superdupergenialt altså. :D
 

oyslan1

New Member
Microstock

Microstockfoto.no er en fin side for å lære hvordan du kommer i gang med microstock. Å få solgt bilder på nettet kan kreve en del arbeid, men mange tjener store penger på det!
Videoen på denne siden - http://microstockfoto.no/1-hva-er-microstock/ - var inspirerende.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp