Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor kommer mesteparten av trafikken fra på deres nettbutikker?

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jeg er fremdeles ganske fersk i faget og lurer på hvor dere andre nettbutikkeiere drar inn mest kunder fra. Selv kroner Kelkoo og Prisjakt høyest på listen min, noe som blir ganske dyrt (eventuelt konkurransenett.no når jeg kjører konkurranser, men det blir lite salg av sånt, mest oppmerksomhet), Jeg har sponset over hundre bloggere også, som også kostet en del men gav minimal uttelling i salg. Dette vil jo bli ganske dyrt for meg i lengden ( som jeg satser på å være en del av). Finnes det billigere løsninger å dra inn trafikk på på sikt? Har lest litt om Afilliate-programmer, er det noe å andbefale? Jeg bruker 24-nettbutikk, som jeg er godt fornøyd med,men jeg må få opp besøkstallet, konverteringen er ganske grei etter at jeg byttet til Klarna CheckOut, men omsetningen må opp for at dette skal lønne seg for meg. Jeg har middels peiling på data/nettbutikkdrift. Har dere noen tips og råd å komme med for en som f$%n ikke skal gi opp uansett! ;-)
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Får forøvrig bare timeout på usbgadgets.no for øyeblikket.[/QUOTE]

Var usbgadgets.no nede i dagmorges meder du?
 

wellendorf

Medlem
Adwords, kun adwords (Betalende)
Resten kommer fra søkemotorer og Facebook siden :) Godt fornøyd med straks 3000 tilhengere der, og merker at salgene kommer løpende når jeg er aktiv der:)

Konverteringen min ligger på alt fra 4,5-7% (Den skal økes) :)
 

bente_jente

Medlem
Oi, enda en artig ting man kan finne ut av i google adwords (koser meg på webforumet i dag, jeg).
I 2014 har jeg 35% av trafikken fra Facebook og ca 20% fra adwords.

Av salg så ligger ca35% på de som går rett til siden eller via organisk søk på google. Facebook ligger som nr 2 med ca 17% og adwords nede i 7%.

Nå må det sies at jeg har ikke vært særlig smart i hvordan jeg har brukt adwords tidligere, så jeg håper det endrer seg litt nå som jeg jobber litt mer med annonseringene mine der.

Jeg startet jo opp så smått i oktober, med ganske lite salg og trafikk i begynnelsen. I desember hadde jeg et samarbeid med fotballfrue og hvis jeg tar med desember i statistikken min så blir den helt annerledes. Jeg hadde helt klart flest salg fra bloggen hennes i desember og fremdeles tikker det inn et og annet salg derfra.

Konverteringen min er lav da, totalt. Ligger vel på 1,5%. Hm.
 
Topp