Kjapp og trygg hosting for Wordpress

hvor mye er 5 gig?

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei

Jeg lurte på hvor mye 5 gb plass er??
jeg har planer om og ha tre rellativt "store" sider som jeg håper plir populære..
hvor mye er feks 5 gb trafikk/ dataoverføring..??

Jeg skal i første omgangha to norske og en svenk siden.. den ene norske skal være et prosjekt.. den andre skal være en blogg den svenske skal være et forum...

Tror dere 5 gig holder??

Håper på svar!
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
5 gig er ikke så mye. Blir det fart i forumet og blogen så er det kanskje brukt på ett par dager.
 

Ole

Medlem
Den pakken du har sett på hos Gigahost.dk har 5 gig lagringsplass - det tar det nok en stund før du bruker opp!
De opererer med "fri trafikk" - du må sjekke hvor mye det faktisk er (siden ingen kan gi fri trafikk i praksis).
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Knut: du tar vel kanskje litt i når du sier at fyren kan bruke opp 5GB i trafikk på et par dager. I så tilfelle..bare for å si det... det er omtrent samme tall som Boingboing.net har. Og...BoingBoing.net har drøye 2,5 millioner unike besøkende i måneden..

Er jo en grei målsetting da..

Men seriøst; tror du at du får mer besøk enn 5GB i måneden så bør du vurdere å gå større enn 10GB, slik at du slipper å bytte host hele tiden. Det må jeg, og det er masse arbeid.

Webhuset.no tilbyr 50GB trafikk i måneden. Det bør holde inntil videre. Koster jo en del, men ingenting i denne verden er gratis.
 
Topp