Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor mye er du villig til å betale for god plassering i søkemotorene?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg jobber med et lite prosjekt som er nytt i Norge, eller faktisk hele Europa etter hva jeg vet.

Jeg vil ikke røpe for mye om prosjektet, men jeg kan si det går ut på å gi deg hundrevis, kanskje tusenvis av lenker fra forskjellige nettsteder, hvor du selv velger ankerteksten.

Dette er en flott mulighet for å bygge opp en god plassering i søkemotorene.

Konseptet er genialt, og allerede testet i USA, med gode resultater. Siden jeg er i oppstart og betaperioden, så kommer jeg ikke til å ta provisjon for å delta på prosjektet, men det vil allikevel kreve en liten sum for å sette igang hvert prosjekt.

Så da er spørsmålet mitt, hvor mye hadde du vært villig til å betale for å få 3-6 nøkkelord opp i søkemotorene, gjennom massevis av unike blogger og nettsider?
 

Nudycus

New Member
Betaling

Ja si det.. akkuratt nå er det ikke så mange kronene i kassa.. etter kjøp av butikk-lokale og diverse... men klart.. det er jo mye verdt!! det er helt sikkert. Men tør ikke komme med noe konkret
 

sKrud

Meget sliten student
Thja...

Dette kommer helt ann på hva det er for en type program du jobber med.

Så her vil jeg tro at dette er et spørsmål som kan få mye forskjellige svar. Personlig ville jeg aldri ha ansatt noen til å gjøre dette, med mindre jeg kunne være 100% sikker på at dette ble gjort på en riktig måte.. Dvs ikke bruke en enkel spambot til å floode 100 000vis av forum og blogger..

Men, det er vell bare å lansere det og så teste markedet.

Kan godt være beta tester for deg..:p

-morten
 

Markus

Medlem
Ville holdt meg unna

Jeg driver et PR5 nettsted. Jeg ville holdt meg unna slik "jukseaktivitet" i frykt for å bli nedranket av Google.

Jeg ville vært mer på jakt etter mer åpent samarbeid med tilsvarende populære nettsider for å få både økt PR og trafikk direkte fra linkene.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hvem i all verden sa det var snakk om jukseaktivitet? Jeg har funnet opp en metode som får bloggere og andre nettsteder til å skrive om deg, er ingenting juks med det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp