Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor se hvor ditt domene er handlet?

tyr897

Medlem
I forbindelse med andre TLDer vil det jo eventuelt være andre selskaper. Det er en prosess å bli akkreditert registrar, selv om omstendelighet varierer, så det blir jo gjenstand for en kost/nytte analyse. Om Domeneshop er akkreditert for alt fra .es til .is er vel heller igrunn ikke så fryktelig viktig, og spesielt interesserte kan jo ganske enkelt undersøke.
 

tyr897

Medlem
Jeg ser først nå at posten din ble skrevet samtidig som min som et svar til Bjørn. Ikke rart vi snakker litt forbi hverandre her :)
 

Frodem

Medlem
Jaja, noyos gir ikke opp gitt... får fortsatt faktura fra dem ang dette domene. Han/noyos svarer aldri på mail heller og har så klart ikke noe tlf å ringe dem på

Frode
 

Frodem

Medlem
Hei

Det kan iallefall se ut som om noyos er nede, to av mine adr funker ikke lengre som er via noyos. Min egen side som var hostet via noyos, er suspendert.. ikke vet jeg hvorfor, har betalt det som har kommet på mail.

Jeg får "flytte" over dammen, til US tenker jeg, men får jo ikke mine to domener med meg, er låst, men jeg kommer jo ikke inn på kontroll panelet heller
 
Topp