Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor viktig er google pagerank.....

Beergear.no

Medlem
Mener f. Eks søkeordene hundeseng og dyrebutikk. Hundeseng lå jeg lenge som nr 2, men faller ned så fort jeg ikke gjør noe på et par dager. De over meg har bedre PR
 

Beergear.no

Medlem
Aha. Da skal jeg ta meg pause i helgen og se på det på mandag :)

Så plutselig på bildene dine.
Var du seriøs i forhold til det hundebåndet?
Så jo plutselig at du hadde hund :)
Om du var det, så kan jeg sende deg en Pm.
Trodde egentlig du bare tok det som et eksempel.
 

Speca

Medlem
Mener du nå et domene med PR4 eller en underside med PR4?
Du kan med hell optimalisere for samme søkeordet uansett, å ligge som nr. 2 er veldig attraktivt det også. Særlig hvis du har bedre titteltag enn nr.1.

Jeg snakker da om at domenet har PR4, mens undersiden er optimalisert for søkeordet. Er undersiden optimalisert, så har den neppe heller PR0. Typisk, Seomoz rank på 4.0 eller bedre på domene, 2.5 eller bedre på underside. Da finner jeg andre søkeord å jobbe med.

Vel, titletag inngår i optimalisering det også. Det er sjelden at en optimalisert side ikke har gjort ting med titletag. Men hvis man er i en bransje hvor man kan teste ut produkter og ser at ingen andre på topp 10 bruker snippets, så er det latterlig enkelt å dominere ett søk, så lenge man er "over the fold". Bruk snippets og folk trykker på deg uavhengig hvilken plass du ligger på. Hvorfor? Fordi man ser stjerner, og det blir øynene til folk tiltrukket av. For 1920x1080, så er over the fold tom. 5 plass hvis det er fullt ut med reklame, uten noe reklame så kan alle 10 første være over the fold. Men sjelden er topp 5 noe problem i noen nisje, ihvertfall som man ønsker å satse i.
 
Topp