Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan bruke Contact Form 7 som quiz?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg skal lage en enkel konkurranse på nettsiden min og tenkte å bruke Contact Form 7 til dette. Har fått satt det opp slik jeg vil, men sliter litt med eposten som blir sendt til meg når noen svarer på dette.

Driver bare å tester nå, men uansett hva jeg prøver, så får jeg ikke til å se hva folk har svart.

Normalt brukes jo [your text] som da henter meldingen noen skriver, men her er det ikke snakk om en melding, men tre avhukingsbokser som folk skal huke av på.

Noen som har brukt dette innstikket til et tilsvarende formål og kan forklare meg hvordan jeg kan få se hva folk har svart?
 

Ludus

Medlem
Jeg bruker ikke lenger instikker for kontakt sider. Jeg har funnet en god kode. Jeg skal bare å lage en template-side jeg kaller "kontakt.php". Hvis du vil prøve det, kan jeg publisere her en liten "tutorial".
 

Dag Frogner

Supermedlem
Fungerer dette som en quiz da Ludus? Jeg er jo avhengig av å finne ut hvem som svarte hva slik at jeg ser hvor mange som hadde alt riktig. Det blir litt anderledes enn å kun ha et vanlig kontaktskjema.

Msites: Takk for tipset! Tester den ut nå. Liker at den er veeeldig fleksibel og også har egen Facebook-app sånn at jeg kan kjøre konkurransen direkte der. :)
 

Ludus

Medlem
Nei, beklager, fungerer ikke det som en quiz. Jeg har bare:

Ditt navn
E-post
Nettside
AntiSpam spørsmål
Din melding
 

webpiken

Medlem
Normalt brukes jo [your text] som da henter meldingen noen skriver, men her er det ikke snakk om en melding, men tre avhukingsbokser som folk skal huke av på.?

Ved avhukingsbokser bruker man [checkbox], så da må du ha det med i e-posten som skal sendes til deg.
 
Topp