Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan få brukere til å invitere flere?

Andreas B

New Member
Hei! Så jeg har utviklet www.grundermatch.no som er 100% gratis å bruke og lar grundere og innovatører søke sammen med investorer, partnere, forretningsmuligheter, kontorplass, annonseplass etc. Jeg har en god del brukere, men får dårlig til at de deler produktet med venner og kjente.

Det er jo kjent at de selv får mer ut av en slik tjeneste jo flere brukere systemet har... Så har dere noen tips?


Ps! I dag sender jeg ut en epost å ber dem klikke på en dele lenke som da lar dem dele dette på Facebook.


Setter utrolig stor pris på proffe tilbakemeldinger her.
 

erlsae

Medlem
Jeg får ikke presisert det nok her på forumet tydeligvis, men hvordan nettsiden ser ut har veldig mye å si for at brukere skal returnere. Nettsiden du har laget gir meg flashback til 2005! Og bare det sier meg at her gidder ikke jeg å være...

Ps! I dag sender jeg ut en epost å ber dem klikke på en dele lenke som da lar dem dele dette på Facebook.
Interessant. Har du noe tall på hvor mange som deler på Facebook? Jeg tipper 0 / null / ingen.
Og hvis det har vært noen som har delt, ville det neppe vært noen suksess på Facebook-veggen iallefall:
ziQpsla.png


Har du laget en egen Facebook-side til grundermatch? Det er iallefall step 1 for å få brukere der, men erfaringen min tilsier at et slikt nettsted aldri kommer til å bli noen suksess. Men det er mine ord :)
 

Andreas B

New Member
Hei! Det er facebook siden som markedsføres. Vi kan være enige om at siden er litt "gammeldags" dette er imidlertidig en gratis tjeneste som bare ble prøvd ut og nå har en god del suksess, hvis litt folk deler dette og hjelper til med å få flere medlemmer så kan vi fint programmere opp en nyere og bedre versjon av siden på dugnad, vi har ingen tanker om å tjene penger på siden.

http://www.facebook.com/sharer/shar....com/GrunderMatchno-689123334551582/timeline/

der er linken vi deler
 

Andreas B

New Member
Syntes forøvrig at det er litt rart at du sier det ikke blir noen suksess, det har fått flere hundre aktive brukere på få dager
 
Topp