Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan få innhold "FEATURED POSTS"

tom3008

Medlem
Hei:) Jobber med et nytt design till Gutts.no ved navnet Deadline Theme, som jeg kjøpte i går. Templaten fungerer perfekt, utenom en ting, på forside er det en kolonne som heter "FEATURED POSTS", og den er tom. Hvordan fyller man en "FEATURED POSTS"??

Mvh Tom
Ps. Ikke gi meg tilbakemeldinger nå, jobber med å tilpasse...
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Det er ganske sikkert et innstikk som styrer dette. Sjekk i innstillingene - er det for eksempel Featured Content Gallery?

Dette innstikket har innstillinger som skal brukes for å bestemme hvilke poster som skal profileres særskilt - og da laster man opp et bilde med passende størrelse slik at det passer.

Siden du neppe finner noen her som har akkurat ditt template, bør du gi litt mer info om hvilket innstikk som brukes.

Jeg kjører en variant av Featured Content Gallery på Flensburg.no.
 

tom3008

Medlem
Det er ganske sikkert et innstikk som styrer dette. Sjekk i innstillingene - er det for eksempel Featured Content Gallery?

Dette innstikket har innstillinger som skal brukes for å bestemme hvilke poster som skal profileres særskilt - og da laster man opp et bilde med passende størrelse slik at det passer.

Siden du neppe finner noen her som har akkurat ditt template, bør du gi litt mer info om hvilket innstikk som brukes.

Jeg kjører en variant av Featured Content Gallery på Flensburg.no.
Finner det ikke... Sykt! Skjønte noen det han fyren mente i foruminlegget jeg linket til?

Hjelp! :(
 

tom3008

Medlem
Det eneste jeg har er det som står i "options"
Featured Posts Title:
Choose your title for the featured posts section

Number of Featured Posts:
Enter the number of featured posts you wish to display

Display thumbs:
Check this to display thumbs for each posts



MEN IKKE HVORDAN JEG FÅR INN TING..
 
Topp